واکنش مدیرعامل پیکان به اتهام تبانی با پرسپولیس!

مدیرعامل باشگاه پیکان با ستایش از عملکرد فنی پرسپولیس سه امتیاز را حق این تیم دانست و هر گونه شائبه ای را منتفی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بعد از شکست پیکان مقابل پرسپولیس و کم شدن فاصله امتیازی سرخپوشان با رقیب سنتی در صدر جدول حرف و حدیث هایی به وجود آمده و حتی برای سرمربی این تیم دردسرهایی ایجاد شده است.

عطایی درباره این مساله گفت: روی اخلاق مدار بودن باشگاه پیکان و مجتبی حسینی پایبند هستیم. پرسپولیس هم هیچ وقت به این مسائل برای بردن بازیهایش نیازی ندارد. اگر تهمتی مطرح شده باشد واحد حقوقی باشگاه پیکان موضوع را پیگیری خواهد کرد. برخی حرف‌ها مطرح می‌شود اما باید خدا را هم در نظر گرفت.

وی ادامه داد: امیدوارم اخلاق مداری در فوتبال ایران حکم فرما شود. ما نزد خدا رو سفید هستیم و ای کاش دوستانی که چنین تهمت‌هایی می‌زنند خدا را در نظر بگیرند و بدانند برای این بازی با یک تیم جوان، چگونه برنامه آماده سازی خود را انجام دادیم.

مدیرعامل پیکان درباره سطح فنی تیمش گفت: بازیکنی در ترکیب پیکان حضور داشت که قراردادش ۵۰ میلیون تومان بود. با این وضعیت چگونه می‌توانیم از پس بازیکنان چندین میلیاردی پرسپولیس بربیاییم. نباید از تیم پیکان چنین انتظاری داشت که در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران حریف این تیم را ببرد. واقعا بد است که شماره تلفن سرمربی ما را پخش کرده و پیام‌های بدی برای او ارسال شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید