سایت بوندس‌لیگا: آتشین مثل زوج آزمون و شیک

سایت بوندس‌لیگای آلمان به تمجید از زوج سردار و شیک در خط حمله بایر لورکوزن پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با توجه به درخشش زوج سردار آزمون و پاتریک شیک در خط حمله تیم بایر لورکوزن، سایت بوندس لیگای آلمان به تمجید از خط آتش این تیم آلمانی پرداخت و آن‌ها را در بهترین شرایط ممکن برای بازی عصر روز شنبه اعلام کرد. لورکوزن در این دیدار میهمان هوفن‌هایم خواهد بود و در صورت کسب پیروزی سهمیه خود برای فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را قطعی خواهد کرد.

سایت بوندس لیگا در خصوص این بازی نوشت که زوج جدید بایرلورکوزن متشکل از آزمون و پاتریک شیک در شرایطی آتشین قرار دارند و می‌خواهند لورکوزن را به لیگ قهرمانان اروپا بازگردانند.

سردار در این روزها در ترکیب لورکوزن جا افتاده و توانسته عملکرد خوبی به ثبت رساند. او در دیدار دوشنبه شب مقابل اینتراخت با اینکه گل نزد ولی در گل تیمش تاثیرگذار بود و جزو بازیکنان خوب زمین نام گرفت. او که در این بازی در پست بازیکن پشت مهاجم (شیک) بازی کرد، توانست جای خالی ستاره ژرمن‌ها به نام «فلوران فیرتس» را به خوبی پر کند و مورد تمجید رسانه‌های آلمانی‌ قرار گیرد.

سایت بوندس لیگا برد لورکوزن مقابل اینتراخت فرانکفورت را بردی آسان خطاب کرد. آن هم مقابل تیمی که در لیگ اروپا بارسلونا را حذف کرد و شب گذشته نیز توانست با اقتدار وستهام را شکست دهد و راهی فینال لیگ اروپا شود.

لورکوزن مقابل اینتراخت با درخشش 4 بازیکن تهاجمی خود یعنی آزمون، شیک، دیابی و پائولینیو یک برد درخشان بدست آورد و توانست جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کند.

در جدول بوندس لیگا، لورکوزن با 58 امتیاز در رده سوم قرار دارد و تیم‌های فرایبورگ 55 ، لایپزیگ 54 ، کلن 52 و اونیون برلین 51 در رده‌های چهارم تا هفتم جای دارند. لورکوزن در هفته پایانی دیداری سخت مقابل فرایبورگ خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید