اولین بازی آزمون در بوندسلیگا تیتر یک رسانه‌های روس

اولین بازی سردار آزمون برای بایر لورکوزن در بوندسلیگا آلمان،‌ مورد توجه رسانه‌های روسیه‌ای قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،‌ پس از یک ماه انتظار سرانجام در جریان بازی‌های هفته بیست و پنجم بوندسلیگا، سردار آزمون ستاره ایرانی تیم بایر لورکوزن برای دقایقی کوتاه مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت که این اتفاق مورد توجه رسانه‌های روسیه‌ای قرار گرفت. این بازی در حالی با حساب یک - یک مساوی به پایان رسید که آزمون از دقیقه 88 وارد زمین شده بود.

سایت «اسپورت اکسپرس» نوشت: سردار آزمون ستاره سابق زنیت و روبین کازان بعد از گذراندن دوران نقاهتش اولین بازی خود را برای لورکوزن مقابل بایرن مونیخ انجام داد.

نشریه «sportrbc» روسیه، نوشت: سردار آزمون ستاره سابق زنیت اولین بازی خود را برای بایرلورکوزن مقابل بایرن مونیخ غول فوتبال آلمان در بوندسلیگا تجربه کرد و دقایق کمی به میدان رفت.

سردار آزمون بایرلورکوزن

سایت «اسپورت بیزینس» هم این طور به اولین بازی ستاره ایرانی در بوندسلیگا واکنش نشان داد و نوشت: آزمون بالاخره اولین بازی اش را برای لورکوزن در بوندسلیگا انجام داد. ستاره سابق زنیت مقابل بایرن مونیخ بازی کرد ولی فرصت چندانی نداشت.

آزمون از سال 2012 تا 2022 برای مدت 9 سال در لیگ برتر روسیه برای تیم های روبین کازان، روستوف و زنیت سن پترزبورگ بازی کرد. دوران طلایی سردار در 3 سال گذشته در زنیت رقم خورد و این بازیکن ایرانی 3 بار قهرمان لیگ روسیه شد و یک بار آقای گل لیگ شد.

دیدگاه تان را بنویسید