جی پلاس؛

جشنواره گل رئال مادرید و شکست پاری سن ژرمن/ تساوی بایرن مونیخ مقابل یاران آزمون؛ لیورپول وستهام را برد + ویدیو گل ها و عکس

لیورپول و رئال مادرید در بازی های خانگی خود در لیگ جزیره و لالیگا مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌‌‌وهفتم لوشامپیونه که مهمترین بازی این هفته از لیگ دسته اول فوتبال فرانسه نیز بود، شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی میهمان نیس، تیم سوم جدول بود و این بازی را در دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود واگذار کرد. پاری‌سن‌ژرمن که در این بازی بهترین گلزن خود کیلیان امباپه را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، لیونل مسی را در نوک خط حمله و نیمار و آنخل دی‌ماریا را هم به ترتیب در سمت چپ و راست او قرار داد. هیچکدام از این سه نفر اما در نهایت نتوانستند جای خالی امباپه را برای PSG پر کنند. در حالی که ستاره‌های خط حمله تیم مائوریسیو پوچتینو نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، تیم نیس در دقیقه 88 توسط اندی دلورت قفل دروازه‌ها را شکست و سه امتیاز بازی را از آن خود کرد. این گل به منزله ثبت سومین شکست فصل PSG بود که البته هنوز با 62 امتیاز صدرنشین جدول است. تیم نیس اما با کسب پانزدهمین پیروزی‌اش 49 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

لیونل مسی

خط و نشان رئال برای پاریس

در آخرین بازی از شب دوم از هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان سوسیه‌داد بود و میهمان باسکی‌اش را با نتیجه قاطع 4 بر یک در هم کوبید. سوسیه‌داد در این بازی با گلزنی میکل اویارسابال از روی نقطه پنالتی در دقیقه 10 پیش افتاد، اما رئال مادرید با گل‌های ادواردو کاماوینگا در دقیقه 40، لوکا مودریچ در دقیقه 43، کریم بنزما در دقیقه 76 (پنالتی) و مارکو آسنسیو در دقیقه 79 ورق را به سود خود برگرداند و سه امتیاز را از آن خود کرد. این نتیجه که نوزدهمین پیروزی فصل کهکشانی‌ها بود و با 63 امتیاز حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول را به هشت امتیاز افزایش داد، در حالی در کارنامه تیم کارلو آنچلوتی به ثبت رسید که آنها سه روز دیگر در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهند بود و در آن مسابقه باید شکست یک بر صفر دور رفت را جبران کنند.

 

توقف بایرن مقابل لورکوزن در اولین حضور سردار آزمون

از هفته بیست و پنجم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره نا میزبان بایرلورکوزن بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار سردار آزمون مهاجم ایرانی اولین حضور خود در میدان را برای بایر لورکوزن در بوندس لیگا تجربه کرد و از دقیقه 88 به جای دیابی وارد میدان شد. گل اول این بازی را نیکولاس زوله در دقیقه 18 برای بایرن به ثمر رساند اما در ادامه توماس مولر به اشتباه در دقیقه 36 دروازه خودی را باز کرد. بایرن با این تساوی 59 امتیازی شد و همچنان در صدر قرار دارد. لورکوزن هم با 45 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

گل اول بایرن‌مونیخ به بایرلورکوزن توسط زوله در دقیقه 18

گل اول بایرلورکوزن به بایرن‌مونیخ با گل به خودی توماس مولر در دقیقه 36

 

سردار آزمون بایرلورکوزن

بایرلورکوزن بایرن مونیخ لواندوفسکی

بایرلورکوزن بایرن مونیخ

بایرلورکوزن بایرن مونیخ

بایرلورکوزن بایرن مونیخ

برد مهم رم در سری A

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال رم میهمان خود آتالانتا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد که تک گل این بازی را تامی آبراهام در دقیقه 32 به ثمر رساند. در این بازی همچنین مارتن دِرون هافبک تیم آتالانتا و هنریک مخیتاریان هافبک ارمنستانی تیم رم در دقایق تلف شده نیمه دوم کارت قرمز گرفتند.تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو با کسب چهاردهمین پیروزی فصل خود، 47 امتیازی شد و حالا تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آتالانتا در رده ششم باقی می‌ماند. هرچند این نتیجه به معنای افزایش شانس جالوروسی برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است. این چهارمین بازی بدون شکست متوالی رمی‌ها در سری A بود.

طوفان چلسی در 8 دقیقه برنلی را درهم کوبید؛ پیروزی لیورپول مقابل وستهام

از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، برنلی در ورزشگاه خانگی خود میزبان چلسی بود و با 4 گل در هم کوبیده شد. برنلی در نیمه اول به خوبی توانست بازی را کنترل کند اما در نیمه دوم ورق برگشت و آبی های لندن در 8 دقیقه طوفانی 3 گل به ثمر رساندند. کای هاورتز در دقایق 52 و 55، جیمز 47 و پولشیچ 69 گلزنان چلسی بودند. شاگردان توخل با این برد 53 امتیازی شدند و در رده سوم قرار دارند. برنلی هم با 21 امتیاز در رده هجدهم ایستاده است.

تیم فوتبال لیورپول میزبان خود وستهام را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. سادیو مانه در دقیقه 27 تنها گل این بازی را برای قرمزپوشان مرسی‌ساید زد تا این تیم که 27 بازی انجام داده است 63 امتیازی شود و فاصله‌اش را با منچسترسیتی  صدرنشین به 3 امتیاز کاهش دهد. وستهام رده پنجمی هم با قبول این شکست خارج از خانه که نهمین باختش د راین فصل بود 45 امتیازی ماند و از گرفتن جای منچستریونایتد رده چهارمی باز ماند.

لیورپول وستهام نبی کیتا

لیورپول وستهام سادیو مانه

لیورپول وستهام آرنولد

لیورپول وستهام لوییس دیاس

دیدگاه تان را بنویسید