فاز جدید اختلاف ها در فوتبال؛ این بار تحریم جلسات هیات رئیسه! + عکس

یک عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پی برخی اقدامات در این فدراسیون، اعلام کرد تا اطلاع ثانوی در جلسات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ همزمان با بروز برخی مشکلات در فدراسیون فوتبال و همچنین برگزار نشدن جلسه هیات رئیسه، یکی از اعضای این هیات اعلام کرد تا اطلاع ثانوی در جلسات شرکت نخواهد کرد.

در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روزهای فوق‌العاده حساسی را پشت سر می‌گذراند، خبرهایی که طی 48 ساعت گذشته درباره از مشروعیت افتادن هیات رئیسه مطرح شده، واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را در پی داشته است.

مهرداد سراجی که نظرات مهم و خبرسازی در توییتر دارد و تقریبا به تمام اتفاقات مدیریتی فدراسیون، واکنش نشان می‌دهد، 24 ساعت بعد از آنکه اعلام کرد اختیارات او در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، محدود شده است، حالا گفته که دیگر در جلسات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت نخواهد کرد!

او چنین توئیتی زده است:" صورت جلسات دستگردان و کمیته های رفاقتی فاقد وجاهت قانونی است. اگر حضور یا عدم حضور اعضا در جلسات هیات رییسه تاثیری ندارد، بهتر است تا زمانی که قانون ملاک عمل نشده، همچون سایر اعضا در جلسات هیات رییسه شرکت نکنم. ما پای کار فوتبال ایستاده ایم، نه پای خودکامگی و اقدامات خودسرانه!"

مهرداد سراجی

اعتراض و گله سراجی به انتخاب اعضای کمیته فنی و چندین کار خودسرانه فدراسیون فوتبال است.

طرفداری در این ارتباط نوشت: به نظر می رسد منظور مهرداد سراجی از صورت جلسات دستگردان( صورت جلسه هایی که بدون تشکیل جلسه توسط اعضا امضا می شود) و حتی تشکیل کمیته حسابرسی از طریق جمع آوری امضا از اعضای هیات رییسه ناراحت است. کاری که احمدرضا براتی عضو حقوقی هیات رییسه هم با آن مخالف بوده است. منظور سراجی هم از کمیته رفاقتی کمیته فنی است که تشکیل شدندش مورد اعتراض اعضا قرار گرفته است. سراجی همچنین بابت اینکه سرپرست فدراسیون فوتبال به نامه های او پیرامون دریافت صورت های مالی سازمان لیگ ترتیب اثر نمی دهد و ظاهرا سراجی معتقد است سرپرست فدراسیون فوتبال ملاحظاتی با حیدر بهاروند دارد که وارد سندرسی سازمان لیگ نمی شود و به همین دلیل دلخور است.

احتمالا منظور سراجی از خودکامگی هم رفتار احسان اصولی سخنگوی مشهدی فدراسیون فوتبال باشد که بدون دریافت مصوبه از اعضای هیات رییسه، بازی تیم ملی را با موافقت سرپرست فدراسیون فوتبال و حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال به مشهد کشاند و آن اتفاقات رقم خورد.

منظور از اقدامات خودسرانه هم احتمالا استعلام ایمیلی و شخصی حسن کامرانی فر از معاون دبیرکل فیفا است که فدراسیون فوتبال را به دردسر جدیدی انداخته است اما اینکه مهرداد سراجی گفته همچون سایر اعضا در جلسه شرکت نمی کند، احتمالا منظورش به غیبت خداداد افشاریان و دو عضو دیگر در جلسه روز 5 شنبه هیات رییسه است.

برخی خبرها حاکی از آن است که گویا این افراد که از شب قبل جلسه پنجشنبه می دانستند حسن کامرانی فر از فیفا استعلام گرفته و جلسه روز 5 شنبه وجاهت قانونی ندارد، در جلسه شرکت نکردند و مهرداد سراجی و احمدرضا براتی بی خبر از همه جا خودشان را به فدراسیون رساندند و تازه در مقر فدراسیون متوجه شدند دبیرکل دست به چنین اقدامی زده است و حتی صدایشان هم بلند شد!

با عدم حضور سراجی تعداد اعضای غایب هیات رییسه به عدد پنج می رسد. رییس، نایب یک، نایب دو، شهره موسوی و حالا مهرداد سراجی از اعضای غایب رسمی هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستند.

دیدگاه تان را بنویسید