حمله نوازی به ساکت الهامی: وقتی اسم را به زبان می آوری، دهانت را آب بکش!

محمد نوازی، مربی آلومینیوم اراک پاسخ اظهارات روز گذشته ساکت الهامی بعد از قهرمانی در جام حذفی را داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بعد از اینکه ساکت الهامی روز گذشته حرف های تندی را درباره محمد نوازی استفاده کرد، نوازی، دستیار رحمتی هم امروز به تندی به او حمله کرد.

دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی با حواشی زیادی همراه بود. پیش از آغاز این دیدار، به دلیل قفل بودن درب رختکن تیم آلومینیوم، اعضای این تیم دقایقی را پشت درب منتظر بودند و گفته می‌شد این حرکت از سوی یکی از اعضای تیم تدارکات نساجی رخ داده است. مسئله‌ای که منجر به درگیری‌هایی بین اعضای دو تیم شد.

در پایان این مسابقه، ساکت الهامی سرمربی نساجی در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی را مطرح کرد که بخشی از این گفته‌ها به محمد نوازی مربی آلومینیوم باز می‌گشت. جایی که الهامی خطاب به نوازی گفته‌هایی را به زبان آورد که با واکنش مربی اراکی‌ها همراه شد که در زیر می‌خوانیم:

در ابتدا لازم است قهرمانی را به مردم خوب مازندران تبریک بگویم و از طرفداران فهیم استان مرکزی به خاطر قهرمان نشدن مان عذرخواهی کنم. طرفداران آلومینیوم اراک نشان دادند چه شخصیتی دارند و در طول بازی با حمایتی که از تیم کردند لیاقت خود و تیم استان را نشان دادند. اقدام آن‌ها بعد از پایان بازی واقعا باعث غرور من شد و وقتی آن‌ها کادرفنی و بازیکنان را تشویق کردند بغض کردم.

محمد نوازی نیز در پاسخ به الهامی گفت:

زشت‌ترین و کثیف‌ترین کار‌ها این است که برای پیروزی در یک مسابقه نقشه‌های غیر فوتبالی بکشید. در طول هفته گذشته مهدی رحمتی بازیکنان و کادر فنی تیم را ممنوع المصاحبه کرده بود که کلامی در مورد حریف و شرایط آن‌ها صحبت نشود، اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم از همان ابتدا رفتار‌هایی دیدم که شرمم آمد در موردش حرف زنم.

در رختکن تیم ما را قفل کرده بودند و کسانی که داخل بودند در را باز نمی‌کردند. معلوم نبود چه کار می‌کردند که صدای در زدن را می‌شنیدند و در را باز نمی‌کردند.

این‌ها به کنار، ولی برای فوتبال ایران متاسف هستم که یک نفر اسمش را سرمربی گذاشته و از ادبیاتی استفاده می‌کند که با ادبیات کوچه و خیابان فرقی ندارد. سرمربی حریف وقتی دیده تیم ما ۴۰ دقیقه پشت در رختکن اسیر شده خطاب به اعضای تیم ما می‌گوید اگر در توالت هم لباس عوض کنیم شما را می‌بریم!

این مربی آنقدر بی‌حیا است که در مصاحبه بعد از بازی هم اعتراف می‌کند که از یک کلمه دیگر هم استفاده کرده و نمی‌تواند آن را جلوی دوربین بگوید. نمی‌دانم کمیته انضباطی این‌جور مواقع کجاست و چه مسائلی را دنبال می‌کند؟

او خطاب به من گفته آویزان دیگران شده‌ام در حالی که باید بداند وقتی می‌خواهد اسم محمد نوازی را بیاورد باید ابتدا دهانش را آب بکشد. جالب است سهیل مهدی  بعد از بازی مصاحبه کرده و گفته سوء‌تفاهم حل شد! واقعا باید برای چنین مسئولانی افسوس خورد. کسی که اسمش سرمربی است و باید برای شاگردانش معلم باشد به سمت من لگد پرت کرد و ۲۰ نفر مقابل رختکن حرکت زشت این آقا را تماشا کردند.

مردم محمد نوازی را با ۵۰-۶۰  بازی ملی می‌شناسند و این آقایان که سوابق اخلاقی و رفتاری‌شان در فوتبال مشخص است را می‌شناسند. اگر اسم این فرد مربی است من خجالت می‌کشم بگویم مربی هستم. کسی که به عنوان مربی بداخلاق در فوتبال ایران شهره است با قلدری هر کاری بخواهد انجام می‌دهد، کثیف کاری می‌کند و به کار‌هایی که کرده افتخار می‌کند.

روید و ببینید این آقا در این ۲-۳ سال چقدر فرهنگ بی‌اخلاقی در این فوتبال ترویج کرده و چند بار محروم شده است. رفتار‌های زشت این مربی را نه من بلکه کل فوتبال ایران دیده‌اند، اما بهتر است متولیان فرهنگ و اخلاق در ورزش و فوتبال کشور به این رفتار‌های سرمربی نساجی افتخار کنند.

منِ محمد نوازی نمی‌خواستم حرفی بزنم، اما رفتار‌های بی‌ادبانه سرمربی نساجی باعث شد تا مصاحبه کنم. به او هشدار می‌دهم از این پس اسم هر کدام از اعضای کادر فنی تیم ما را بیاورد پاسخی به او می‌دهم که از خانه‌اش خارج نشود. وقتی  کمیته انضباطی محرومیت یک مربی بد اخلاق را تعلیق می‌کند آن هم در حالی که پرونده‌اش در این کمیته باز است اینگونه می‌شود که او لگد پرت می‌کند و با کلمات سخیف برای رقیبش کری می‌خواند.

با این وضع چندان هم نباید به آینده این فوتبال امیدوار بود. ما بازی را واگذار کردیم و مردانه پذیرفتیم، ولی شما نگاه کنید وقتی وزیر ورزش از ۲ هفته قبل قول می‌دهد که ورزشگاه محل بازی را تغییر می‌دهد، به تیم حریف زمین  اصلی ورزشگاه را می‌دهد معلوم است که یک مربی بداخلاق جوگیر می‌شود و در رختکن را می‌بندد و آن شرایط زشت را قبل از بازی رقم می‌زنند.

مهدی رحمتی آنقدر در این فوتبال جام و فینال دیده که نیازی به تعریف کسی ندارد. او تصور می‌کند اگر از رحمتی تعریف کند و علیه دستیارانش صحبت کند سرمربی تیم ما خوشحال می‌شود  در حالی که همه در این فوتبال سرمربی نساجی را با اخلاقش می‌شناسند.

این آقا چند سال است فکر می‌کند هواداران استقلال آنقدر بدبخت شده‌اند که یک روز سراغ چنین مربی می‌روند. او هر بار که با استقلال بازی دارد سعی می‌کند با تعریف و تمجید خودش را به نوعی در دل هواداران این تیم باز کند غافل از اینکه طرفداران استقلال خیلی باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند. محمد نوازی را همه می‌شناسند و نیازی به  آویزان شدن ندارد.

کسی که برای رسیدن به نیمکت استقلال آویزان اسپانسر، لیدر قدیمی که بعد‌ها ارتقا پست گرفت و یک عضو سابق هیئت مدیره که تجارت کمپوت دارد، شده بود آویزان است یا منِ نوازی که نیمی از عمرم را در استقلال گذاشتم؟

او یادش باشد هواداران استقلال آنقدر جنتلمن هستند که اجازه ندهند پای چنین فردی با این رفتار‌ها حتی به ۲۰ کیلومتری استقلال برسد. هواداران استقلال مربی می‌خواهند که اخلاق داشته باشد نه اینکه لقب بی‌اخلاق برازنده او باشد. این مسائل را گفتم که سرمربی حریف (مخاطب من فقط سرمربی حریف است و نه دیگران) حواسش را جمع کند و دیگر اسمی از کادر فنی آلومینیوم اراک نیاورد که اگر بیاورد، مسئولیتش با خودش است.

دیدگاه تان را بنویسید