ساکت الهامی: آلومینیوم لایق قهرمانی بود/ رحمتی: در زمین بازی نباختیم!

سرمربی نساجی مازندران اعتقاد دارد آلومینیوم اراک هم شانس قهرماین در این دیدار را داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ساکت الهامی، سرمربی نساجی مازندران بعد از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک و قهرمانی در جام حذفی گفت: خدار را شکر. بسیار بازی سختی بود. الحق و الانصاف در نیمه اول آلومینیوم اراک خیلی بهتر از ما بازی کرد. اگر شانس داشتند، صاحب گل هم می شدند. در نیمه دوم، روال بازی به شکلی بود که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. با شرایطی که پیش آمد، باری دو تیم تاثیرگذار بود و دو تیم در این شرایط بودند. تیمی که گل زده، عقب می نشیند و طبیعی است که به فوتبال باب میل ما یعنی بازی مستقیم روی آوردند. بازیکنان ما می توانستند در ضد حمله بهتر عمل کنند. دست بازیکنانم را می بوسم. به بازیکنانم می گویم من وامدار شما هستم. در دو تیم خوب مربیگری کردم که هر دو باعث پیشرفت من شدند. به جای اینکه من باعث پیشرفتشان شوم.

وی درباره حضور تماشاگران تیمش در این دیدار گفت: بیشتر از 30 هزار نفر ما را حمایت کردند. وامدار خداوند هستم که شرمنده تماشاگران نشدیم. جا دارد به تماشاگران آلومینوم هم تبریک بگویم. بنده خداها خسته شدند. امروز دو تیم شهرستانی فینالیست بودند. قطعا اراک در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد. به مهدی رحمتی خسته نباشید می گویم. کسانی کنار او بودند که یک هفته تا 10 روز برای ما حاشیه درست کردند. برای مهدی رحمتی آرزوی موفقیت دارم. این آغاز راه است. آینده فوتبال ایران دست چنین مربیانی است. به نظرم مهد رحمتی لایق این جام هم بود.

الهامی درباره شانس بالای آلومینیوم در نیمه اول گفت: نیمه اول بدترین نیمه ما از روزی بود که هدایت تیم را در اختیار داشتم. در نیمه دوم کل بازی ما عوض شد و به چیزی که می خواستیم رسیدیم و زودتر از حد تصور به گل رسیدیم. آلومینیوم هم تیم خوبی بود و نباید از حق این تیم بگذریم. آلومینیوم هم لایق برتری در این بازی بود.

سرمربی نساجی مازندران درباره کسب سهمیه آسیا اظهار کرد: ما همه ابزار آسیا را جز ورزشگاه داریم. ما مثل تفنگی هستیم که فشنگ ندارد. البته آقای حدادیان زحمات زیادی کشیده است. دست هواداران را می بوسم. از بازیکنانم خیلی تشکر می کنم که من را شرمنده نکردند. خوشحالم از این که با دو تیم خوب و صاحب هویت قهرمان این جام شدم. آن جام متعلق به آذربایجان و این هم مال مازندران بود.

رحمتی: در زمین بازی نباختیم

جی پلاس؛ سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک درباره شکست تیمش در فینال جام حذفی مقابل نساجی گفت: در وهله نخست، باید یک عذرخواهی از همه هواداران عزیزمان داشته باشم که تا اینجا آمدند. از همه کارکنان شرکت ایرالکو عذرخواهی می کنم. از همه عزیزانی که در این یک هفته از مسئولان هیات مدیره تا تمام مسئولان باشگاه هر چه در توان داشتند گذاشتند تا ما قهرمانی را به اراک ببریم، عذرخواهی می‌کنم. شرمنده آن‌ها شدم.

سرمربی آلومینیوم اراک اظهار کرد: فکر می‌کنم که همه مردم من را می‌شناسند. دوست دارم حقیقت را بگویم. ما امروز در زمین بازی، بازی را نباختیم. به مردم خوب استان مازندران و شهر قائمشهر و شخص رضا حدادیان تبریک می گویم. ببینید چه اتفاقاتی قبل از بازی برای ما رقم خورد. وارد رختکن ما شده بود و درب را بسته بودند. چون 20 دقیقه دیر رسیده بودند، می خواستند ما هم وارد رختکن نشویم.

او درباره ورود تدارکات نساجی به رختکن این تیم گفت: وارد رختکن ما شدند و درب را قفل کردند. همزمان که تیم آن ها هم رسید، درب رختکن هم باز شد. این مسئله جای تاسف دارد. تازه به اینجا رسیدم که علت اینکه نمی‌خواستند بازی اینجا برگزار نشود، به خاطر این بودت که توانایی نداشتند. شش هفت شانس گل داشتیم و امروز بخت با ما یار نبود.

رحمتی تاکید کرد: یک چیزی به مردم خوب کشورمان بگویم. در اینجا جا افتاده که هر کسی این کارها را بکند موفق تر است. مردم خوب می فهمند. فقط از بازیکنان  تیمم تشکر می کنم و اگر امروز شانس داشتیم بازی را می‌بردیم.

او درباره حضور تماشاگران آلومینیوم اراک در ورزشگاه گفت: این تماشاگران سرمایه های فوتبال ما هستند. امیدوارم از ما حمایت کنند. ما راه درازی داریم و برنامه های خوبی داریم و امیدوارم از ما حمایت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید