جی پلاس

جادوی برنابئو گواردیولا و سیتی را هم زمین می زند؟

سرمربی و کاپیتان رئال مادرید به بازی برگشت با منچسترسیتی در سنتیاگو برنابئو امیدوار هستند و برای رقم خوردن یک جادوی دیگر لحظه شماری می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئال مادرید برخلاف انتظارات، شب بدی در ورزشگاه اتحاد نداشت و با شکست خفیف 4 بر 3 مقابل منچسترسیتی، امیدوار به بازی برگشت در برنابئو ماند. مادریدی‌ها در چند بازی گذشته به طور مرتب توانستند در ورزشگاه خانگی خود و در حضور چندین هزار تماشاگرشان، در تقابل با پارس سن ژرمن و چلسی جان سالم به در ببرد.

این اتفاقات، رئالی ها را به جادوی مادرید امیدوار کرده و کهکشانی‌ها امیدوارند با پیروزی در بازی  برگشت در زمین خودی، موفق به شکست منچسترسیتی شوند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید دربار این بازی و جادوی مادرید در بازی برگشت گفت: «دفاع فقط وظیفه 4 مدافع نیست و باید هافبک ها نیز کمک کنند. دوئل های نفر به نفر را واگذار می کردیم و زمانی که سیتی توپ را در اختیار می گرفت، شانس گل خلق می کرد. ما هم به آنها توپ ها را تقدیم می کردیم. اعتماد به نفس تیم بالا بود و باعث شد به بازی برگردیم. همین اطمینان را باید در بازی برگشت نشان دهیم. اتفاق تلخ دریافت چهار گل بود و اتفاق خوب بازی هم زدن سه گل. در بازی برگشت منتظر جادوی برنابئو هستیم.»

منچسترسیتی رئال مادرید پپ گواردیولا کارلو آنچلوتی

سایر بازیکنان رئال مادرید هم به جادوی برنابئو امیدوار هستند و بعد از بازی از هواداران خودی برای حضور در ورزشگاه دعوت کردند.

کریم بنزما، مهاجم و کاپیتان رئال مادرید که به شکل عجیب و بدون سابقه‌ای تیمش را در تمام بازی‌ها به دوش کشیده و برخی او را شایسته عنوان توپ طلا می ‌دانند، می‌گوید: شکست هرگز اتفاق خوبی نیست ولی مهم این بود که هرگز تسلیم نشدیم. لیگ قهرمانان شور و اشتیاق زیادی به ما می دهد و حالا بازی برگشت در برنابئو را داریم. به هواداران بیش از همیشه نیاز خواهیم داشت و می خواهیم پیروز شویم و یک شب جادویی دیگر را رقم بزنیم.»

کریم بنزما

بازی برگشت این دو تیم حدودا یک هفته بعدا برگزار می‌شود و این بار رئال در ورزشگاه خانگی خود پذیرای منچسترسیتی است. پیش از این گواردیولا و بازیکنانش هم به جادوی برنابئو  پرداخته بودند و باید دید این اتفاق بعد از رقم خوردن مقابل چلسی و پاری سن ژرمن، توانستند جادوی خود را رقم بزنند.

دیدگاه تان را بنویسید