جی پلاس

پیراهن رونالدو در مادرید در انتظار امباپه+ عکس

کیلیان امباپه فارغ از نتیجه بازی مقابل رئال مادرید، شب خوبی را سپری کرد و پیراهن شماره هفت کریستیانو رونالد و رائول گونسالس برای این فوق ستاره کنار گذاشته شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کیلیان امباپه جایگاه خاصی در میان هواداران مادریدی دارد. او به برنابئو نیامده اما همین حالا هم محبوب هواداران مادریدی شده و تمام نظرسنجی ها حاکی از این است که رئالی ها امباپه را بیش از هر بازیکن دیگر برای تیمشان مناسب می دانند.

تابستان سال گذشته اوج تقاضای رئال برای جذب ستاره فرانسوی بود. آن ها در آستانه جذب کیلیان بودند و درخواست 180 میلیون یورویی خود را برای یک سال باقی مانده از قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن ارائه کردند که با مخالفت مالکان قطری پاریسی ها همراه بود و قمار بزرگی بر سر ماندن امباپه کردند.

از تابستان به این سمت، سران این تیم فرانسوی، پیشنهادهای هنگفتی را برای ماندن امباپه ارائه کرده اند و حتی رئیس جمهور فرانسه هم برای ماندن امباپه واسطه شده اما رسانه ها می گویند امباپه با فلورنتینو پرس به توافق رسیده و همه چیز در تابستان به صورت کاملا رایگان نهایی خواهد شد.

با این وجود، دیدار رفت پاری سن ژرمن و مادرید، با گل امباپه در لحظات پایانی تمام شد تا احساس دو گانه ای برای هواداران رئال به وجود بیاید؛ از طرفی از او به خاطر گلزنی به رئال و خوشحالی بعد از گل متنفر بودند و از سوی دیگر مطمئن بودند که او همان بازیکنی است که می تواند جای رونالدو را پر کند.

امباپه شب گذشته در سنتیاگو برنابئو بود؛ جایی که در صورت انتقال به رئال تبدیل به خانه اصلی او خواهد شد و با هر درخشش، شال های سفید لوس بلانکوس را بالای سر خود خواهد دید.

در بازی برگشت هم او شب فوق العاده ای را سپری کرد. پیراهن ها و بنرهای مختلفی حاکی از علاقه طرفداران رئال به این فوق ستاره بود و در هنگام خواندن اسامی بازیکنان، او تنها نفری بود که به جای هو شدن، مورد تشویق شدید قرار گرفت. باید دید تشویق ها و درخواست های هواداران رئال برای ترغیب امباپه برای حضور در سنتیاگو برنابئو کافی خواهد بود یا خیر.

کیلیان امباپه

دیدگاه تان را بنویسید