راننده هلندی فرمول یک برنده جایزه لاروس 2021

مکس ورشتپن هلندی جایزه بهترین ورزشکار سال ۲۰۲۱ لاروس را برای قهرمانی در فرمول یک دریافت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مکس ورشتپن ۲۴ ساله سال گذشته برای اولین بار قهرمان جهان شد. در طول فصل، راننده تیم ردبول برنده ۱۰ مرحله جایزه بزرگ شد. همچنین  الین تامپسون هرا ورزشکار جامائیکایی به عنوان ورزشکار زن سال شناخته شد.

در سال ۲۰۲۱، او سه مدال طلا را در المپیک توکیو به دست آورد و در دوی ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر و همچنین در ۴ در ۱۰۰ متر پیروز شد. این ورزشکار ۲۹ ساله پنج بار قهرمان المپیک شده است و در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز دو مدال طلا کسب کرد. بهترین تیم سال تیم ملی فوتبال ایتالیا بود که در فینال در ورزشگاه ومبلی با شکست انگلیس قهرمان اروپا شد.

رادوکانو تنیسور ۱۹ ساله بریتانیایی برنده جایزه "موفقیت سال" شد او در میان شگفتی توانست قهرمان تنیس آزاد آمریکا را به دست بیاورد. رادوکانو به اولین تنیسور زن بریتانیایی تبدیل شد که در ۴۴ سال گذشته یک گرند اسلم را برد. دانیل مدودف، تنیسور روسی که در مسابقات آزاد آمریکا نیز قهرمان شد نیز در این بخش نامزد شده بود. 

برنده "دستاورد سال"روبرت لواندوفسکی بازیکن لهستانی بایرن مونیخ بود. در فصل ۲۱-۲۰۲۰، او ۴۱ گل در مسابقات قهرمانی آلمان به ثمر رساند و رکورد گرد مولر با ۴۰ گل را پشت سر گذاشت. لهستانی فصل گذشته بهترین گلزن مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شد و کفش طلا را دریافت کرد. او همچنین از نظر فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال شناخته شد هر چند رقابت توپ طلا را به مسی واگذار کرد.

جایزه لاروس در سال ۱۹۹۹ توسط بنیادهای بین المللی با مشارکت چندین شریک عمومی در دنیای تجارت تأسیس شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید