اختصاصی جی پلاس

جزئیات مهاجرت قایقران ملی پوش/ رد پای بوکسور مهاجر در خروج نصیری

مهاجرت قایقرانی ملی پوش ایران از طریق فرشید رستمی بوکسور ایرانی مقیم اذربایجان صورت گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بهمن نصیری، روئینگ سوار شماره یک تیم ملی و قهرمان سابق آسیا از ایران که دو روز قبل جی پلاس خبر از مهاجرت او به آذربایجان  داد؛ این اقدام را از طریق سایت همشهری اش فرشید رستمی انجام داد است.

فرشید رستمی، بوکسور ایرانی و عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی است که مدتی است در آذربایجان حضور دارد. رستمی از خانواده ای ورزشی در زنجان متولد شد و رشته های ورزشی مختلفی را در ایران تجربه کرد اما در نهایت تصمیم گرفت برای آذربایجان مشت بزند. پس از مهاجرت به این کشور او سایتی راه اندازی کرده که می تواند از طریق آن مهاجرت ورزشکاران به جمهوری آذربایجان را تسهیل کند.

رستمی که چند رستوران نیز در این کشور دارد می تواند امکاناتی را برای ورزشکاران فراهم کند. بهمن نصیری که همشهری رستمی است از طریق همین سایت اقدام کرده و توانسته برای حضور در لیگ اروپا با جمهوری آذربایجان به توافق برسد.

در وب سایت فرشید رسمتی بخشی به نام ترنسفر ورزشکاران وجود دارد که توضیحات و مشاوره هایی جهت حضور در تیم ها و کشورهای اروپایی داده شده است. متقاضیان می توانند مبلغ 500 دلار پرداخت کرده و در فدراسیون مربوط به رشته شان در آذربایجان تست بدهند و در صورت موفقیت در تست راهی این کشور شوند و قرارداد ببندند.

رستمی در جریان کسب اولین مدال جهانی تاریخ بوکس ایران اتهاماتی را متوجه فدراسیون بوکس ایران کرده و مدعی شده بود که این مدال با پرداخت پول و رشوه به دست آمده که احسان روزبهانی بوکسور المپیکی نیز تلویحا از این ادعا حمایت کرده بود.

پیش از این سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در مصاحبه اش عنوان کرده بود که آذربایجانی ها با پرداخت فقط 500 دلار بهمن نصیری را از ایران گرفتند و اگر حقوق عرفی پس از استخدام به نصیری داده می شد این مهاجرت صورت نمی گرفت اما حالا مشخص شده که این 500 دلار دریافتی نصیری نبوده بلکه او این مبلغ را هزینه کرده تا از طریق سایت فرشید رستمی به آذربایجان مهاجرت کند. البته رستمی مدعیست درآمد به دست آمده از سایتی که راه اندازی کرده به انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در زادگاهش زنجان اهدا می شود.

دیدگاه تان را بنویسید