نتایج کامل فوتبال اروپا

لیورپول با 3 امتیاز مرسی‌ساید همچنان در تعقیب سیتی/ صدرنشینی میلان با کامبک؛ بارسا باخت تا رئال زودتر جام بگیرد! + عکس و ویدئوی گل ها

تیم فوتبال لیورپول با غلبه بر اورتون به تعقیب منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس ادامه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شاگردان کلوب در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس دربی بندر لیورپول را مقابل اورتون پیروز شدند تا همچنان رقابت شانه به شانه با سیتی ادامه داشته باشد. فرانک لمپارد تیمش را در این دیدار با رویکرد کاملا دفاعی به میدان فرستاده بود تا به هر شکل ممکن از تیم همشهری امتیاز بگیرد اما در این کار تنها یک نیمه موفق بود. رابرتسون در دقیقه 62 و اوریگی در دقیقه 85 دو بار برای سرخپوشان آنفیلد گلزنی کردند. لیورپول با این برد 79 امتیازی شد و اختلاف یک امتیازی اش را با سیتی صدرنشین حفظ کرد.

در دیگر دیدار چلسی با یک گل وستهام را شکست داد تا خیالش بابت کسب سهمیه فصل آتی لیگ قهرمانان تا حد زیادی راحت شده باشد.

در هفته سی‌وچهارم سری آ ایتالیا، میلان که مهمان لاتزیو بود با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. ایموبیله خیلی زود و در دقیقه ۴ برای لاتزیو گل زد، اما دقیقه ۵۰ ژیرو این گل را پاسخ داد تا میلان بازنده نباشد. اما این پایان کار نبود و تونالی در دقیقه ۲+۹۰ گل پیروزی‌بخش روسونری را به ثمر رساند.میلان با این برد ۷۴ امتیازی شد و بار دیگر در صدر ایستاد. لاتزیو ۵۶ امتیازی هم تیم هفتم جدول است.

در هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا، بارسلونا به مصاف رایووایکانو رفت که با نتیجه ۱-۰ مغلوب شد. دقیقه ۷ وایکانو توسط گارسیا به گل رسید و بارسا هرچه تا پایان بازی زد به در بسته خورد. رایووایکانو با تکرار برد بازی رفت مقابل بارسا دبل کرد. با این باخت بارسلونا ۶۳ امتیازی باقی ماند و رئال را یک گام دیگر به جام نزدیک‌تر کرد. رایووایکانو ۴۰ امتیازی هم تیم یازدهم جدول است.

لیورپول اورتون

لیورپول اورتون یورگن کلوپ

لیورپول اورتون فن دایک

لیورپول اورتون آرنولد

لیورپول اورتون فابینیو

لیورپول اورتون محمد صلاح

دیدگاه تان را بنویسید