نتایج لژیونرهای ایرانی

برد هال با صیادمنش و تساوی ماریتیمو با گلزنی علیپور/ دبل زاهدی برای پوشکاش+ ویدیو

تیم فوتبال هال سیتی در حضور اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی خود در هفته چهل و چهارم چمپیوشیپ انگلیس پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه مسابقات هفته چهل و چهارم چمپیونشیپ انگلیس و از ساعت ۱۸ امروز شنبه تیم هال سیتی میزبان ردینگ بود که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود هال سیتی ‌‬به پایان رسید. اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی همانند چند مسابقه قبل در ترکیب اصلی تیم هال سیتی حضور داشت و در دقیقه ۷۷ تعویض شد. سیتی با این برد ۵۰ امتیازی شد و در رده هجدهم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال پورتیموننزه میزبان موریرنز بود. پیام نیازمند در این دیدار روی نیمکت ذخیره پورتیموننزه حضور داشت و ساموئل درون دروازه این تیم ایستاد. تک گل پیروزی بخش پورتیموننزه را ولینتون جونیور در دقیقه چهاردهم به ثمر رساند. در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر پورتیموننزه به پایان رسید. این تیم با ۳۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد و موریرنز با ۲۶ امتیاز تنها ۲ پله از قعر نشین جدول بالاتر است.

در چارچوب هفته سی و یکم لیگ پرتغال، ماریتیمو به مصاف سانتاکلارا رفت و به تساوی 2 - 2 رسید. در این مسابقه علی علیپور 90 دقیقه در ترکیب ماریتیمو حضور داشت و توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند. ماریتیمو ابتدا با 2 گل از حریف عقب افتاد ولی توانست با گلزنی علیپور 64 و وینک 85 بازی را به تساوی کشاند. محبی از دقیقه 90 وارد میدان شد و لحظاتی در ترکیب سانتاکلارا حضور داشت. ماریتیمو با این تساوی 37 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. سانتاکلارا با 36 امتیاز در رده نهم جای دارد.

 

گل اول ماریتیمو به سانتاکلارا توسط علی علیپور در دقیقه ۶۴

 

 دبل شهاب زاهدی برابر فیهروار

 

گل اول پوشکاش به فهروار توسط زاهدی در دقیقه 25

 

 

دیدگاه تان را بنویسید