مهاجم ایرانی بعد از اولین گل در انگلیس؛ صیادمنش: به دنبال یک‌فصل فوق‌العاده هستم

مهاجم ایرانی تیم هال سیتی از درخشش در این تیم ابراز خوشحالی کرد و عنوان کرد تلاش می‌کند به بازیکن بهتری تبدیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  در یکی از دیدارهای هفته چهل‌ و دوم چمپیونشیپ انگلیس، هال‌سیتی از کاردیف میزبانی و میهمانش را با شکست ۲ بر یک بدرقه کرد. گل نخست این بازی را اللهیار صیادمنش در دقیقه ۸ وارد دروازه کاردیف کرد. مهاجم ایرانی بعد از حضور در لیگ اوکراین راهی تیم هال سیتی شد و توانست بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، اولین گل خود را به ثمر برساند. 

صیادمنش بعد از ثبت اولین گل در لیگ دسته یک انگلیس گفت: از وقتی به اینجا آمدم همه چیز خوب پیش رفته است. همه چیز در تیم، تمرینات و بازی‌ها خوب است. جوی عالی این‌جا در تیم حاکم است. واقعاً استقبال گرمی از من شد و از این بابت خیلی خوشحالم. بازیکنان هال سیتی بازیکنان خوبی هستند و من خوشحالم که در کنار آن‌ها بازی می کنم. امیدوارم فصل فوق العاده‌ای داشته باشیم و منتظر موفقیت‌های بیش‌تری هستم.

او درباره کیفیت بالای بازی در لیگ دسته یک انگلیس گفت: اینجا، کیفیت خوبی در چمپیونشیپ شاهد هستیم. من واقعاً این سطح از بازی را دوست دارم و در واقع باید بگویم که هر بازی جو فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین بازی کردن در اینجا برای هال سیتی خوب است و باعث می‌شود که کیفیت بالایی در بازی خود داشته باشم. بازی در یک لیگ خوب و باکیفیت واقعاً برای من تجربه خوبی است و من امیدوارم اینجا خوب کار کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید