خوشحالی قرمزها از مصدومیت بازیکن‌شان؛ خداحافظ پُل!

هواداران منچستریونایتد از مصدومیت پل پوگبا ابراز رضایت کردند و امیدوار هستند بازیکن فرانسوی این تیم را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پل پوگبا در جریان شکست 0-4 برابر لیورپول در ترکیب اصلی یونایتد به میدان رفته بود اما در دقایق ابتدایی این بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه مجبور به ترک زمین شد.  رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر آرسنال تایید کرد که اسکن‌های صورت گرفته روی پای این بازیکن نشان داده که احتمالا او دیگر تا پایان فصل قادر به همراهی شیاطین سرخ نخواهد بود و این فصل برای او به پایان رسیده است. 

این در حالی است که قرارداد این هافبک فرانسوی در انتهای فصل جاری با باشگاه منچستریونایتد به اتمام می‌رسد و با توجه به اینکه همچنان خبری از تمدید قرارداد بین دو طرف نیست، این احتمالا آخرین حضور پوگبا در زمین بازی با پیراهن منچستریونایتد بوده است. 

با این حال به نظر می‌رسد که هواداران یونایتد چندان هم از این اتفاق ناراحت و ناراضی نیستند و جدایی این بازیکن 29 ساله اتفاقا به مذاق آنها خوش آمده است. 

یکی از هواداران پس از انتشار خبر پایان یافتن فصل برای پوگبا در صفحه توییترش نوشت:« خداحافظ پل پوگبا! امیدوارم دیگر هرگز این شیاد را با پیراهن قرمز نبینم.»

هوادار دیگری که او نیز از این اتفاق خوشحال به نظر می‌رسید اظهار داشت:«خداحافظ پل پوگبا. خلاصی از شر تو باعث خوشحالی است.»

یکی دیگر از کاربران توییتر که هوادار شیاطین سرخ بود نیز نوشت:« خداحافظ پوگبا. جای تو اینجا خالی نخواهد بود.»

پوگبا در سال 2016 با قراردادی هنگفت به ارزش 100 میلیون یورو از یوونتوس به یونایتد برگشت اما در طول این مدت نتوانست انتظارات فراوانی را برآورده کند و همین کار را برای او سخت کرده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید