ستاره هایی که با هواداران خودی درگیر شدند

بسیاری از ستاره ها بودند که با تماشاگران و هواداران خودی درگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وقتی یکی از هواداران چلسی پس از شکست ۴-۲ چهارشنبه شب گذشته مقابل آرسنال ناامیدی‌اش را ابراز کرد، سزار آسپیلیکوئتا نتوانست عصبانیت خود را پنهان کند. مدافع اسپانیایی پس از سوت پایان بازی با یکی از هواداران در سکوها درگیر شد. اما آسپیلیکوئتا اولین فوتبالیستی نیست که در مقابل هواداران خود خونسردی‌اش را از دست می‌دهد. می‌توانید در ادامه این مطلب ۹ نفر دیگر را ببینید که هنگام شنیدن انتقادها نتوانستند جلوی عصبانیت خود را بگیرند.

برونو فرناندش

در اوایل این فصل، هافبک پرتغالی از شکست ۴-۱ تیمش در واتفورد ناراحت بود. هواداران فریاد می‌زدند که اوله‌گنار سولشائر باید برود، اما برونو فرناندش قاطعانه می‌گفت که نباید او را مقصر سقوط منچستریونایتد دانست. این بازیساز به هواداران اشاره کرد که مربی را سرزنش نکنند بلکه به بازیکنان نگاه کنند. اما مربی نروژی او را با خود به بیرون از زمین بازی برد.

گرانیت ژاکا

به نحوی، گرانیت ژاکا و دورانش در آرسنال از این بداخلاقی‌ جان سالم به در بردند. اما همانطور که خودش گفت، رابطه‌اش با توپچی‌ها خراب شد. همه چیز برای هافبک سوئیسی در بازی مقابل کریستال پالاس در سال ۲۰۱۹ به اوج خود رسید. کاپیتان آن زمان آرسنال در ورزشگاه امارات با هو کردن هواداران از زمین خارج شد. او با عصبانیت دستش را در هوا تکان داد و به تماشاگران گفت خفه شوید. او قبل از ورود به تونل پیراهن خود را درآورد و بر زمین انداخت. در نتیجه اونای امری کاپیتانی را از او گرفت.

دیوید بکام

این لحظه خوبی برای بکام در لس‌آنجلس گلکسی نبود اما نشان داد که او هم انسان است و انسان جایزالخطاست. بعضی از هواداران احساس کردند او با پیوستن قرضی به میلان در سال ۲۰۰۹ به باشگاه خیانت کرده و به همین دلیل اسطوره انگلیس را هو کردند. برخی نیز از این که او در مصاحبه‌ای گفته بود که فوتبال ایتالیا استاندارد بهتری نسبت به MLS دارد، ناراحت شده بودند. بکام ناراحتی خود را بر سر یکی از هواداران مست خالی کرد و پس از پریدن از روی موانع گارد امنیتی او را از محل دور کردند.

میکا ریچاردز

تصور اینکه چیزی باعث ناراحتی میکا ریچاردز خوش خنده بشود سخت است. اما در سال ۲۰۱۶، پس از تساوی ۲-۲ تیمش استون‌ویلا در وایکمب در جام حذفی، که زنجیره بدون برد آن‌ها را به عدد ۱۰ رساند، هواداران نارضایتی از تیم خود را ابراز کردند. ریچاردز به عنوان کاپیتان به سمت هواداران خشمگین آمد و آنقدر نزدیک شد که مجبور شدند هواداری که بر سرش داد و فریاد می‌کرد را از او دور کنند. اما ستاره سابق منچسترسیتی به آرامی به آن‌ها گفت که بروند.

فرانچسکو توتی و دانیله دروسی

فرانچسکو توتی و دانیله دروسی روی‌هم رفته ۱۴۰۲ بار برای رم بازی کردند. پس از شکست خانگی از فیورنتینا در سال ۲۰۱۵ که باعث خروج‌شان از لیگ اروپا شد، هواداران به شدت از تیم‌شان خشمگین شدند. رهبران تیم، توتی و دروسی به نرده‌های ورزشگاه المپیکو نزدیک شدند و برخی از تیفوسی‌های بومی از نرده‌ها بالا رفتند و شکایات خود را ابراز می‌کردند. این دو نفر فقط آنجا ایستادند و هواداران خشم خود را خالی کردند.

اریک دایر

اریک دایر پس از تساوی بین تاتنهام و نوریچ در جام حذفی سال ۲۰۲۰ درگیر دعوا شد. این مدافع به سختی خود را به بخشی از جایگاه هواداران رساند تا اینکه ماموران امنیتی مداخله کردند. دایر متوجه شد که یکی از هواداران اسپرز با برادرش در حال دعواست و سریع به سمت‌شان رفت تا مداخله کند. ژوزه مورینیو در آن زمان گفت: «اریک دایر کاری کرد که ما حرفه‌ای‌ها نمی‌توانیم انجام بدهیم، اما در این شرایط اگر هر یک از ما بودیم همین کار را می‌کردیم.» دایر توسط اتحادیه فوتبال انگلیس به بدرفتاری متهم و چهار جلسه محروم شد.

متس هوملس

هیچکس دلش نمی‌خواهد با مدافع آلمانی، متس هوملس که ۱۹۱ سانتیمتر است درگیر شود. بنابراین زمانی که دورتموند در آخرین فصل سرمربیگری یورگن کلوپ اوضاع بدی داشت، بعد از شکست خانگی از آگزبورگ ۱۰ نفره در سال ۲۰۱۵، هوملس و دروازه‌بان رومن وایدنفلر تلاش کردند تا تنش موجود در ورزشگاه را با گفت‌وگو با هواداران کاهش دهند. وایدنفلر از حصار بالا رفت و هوملس از بین نرده‌ها صحبت کرد. این صحنه‌ها تیتر خبرها را ساختند.

مارکوس رشفورد

در ماه مارس، هواداران منچستریونایتد پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا رشفورد را مورد انتقاد قرار دادند. هواداران بعد از بازی در بیرون از زمین خشم خود را ابراز کردند و رشفورد با آن‌ها روبه‌رو شد، و از این صحنه‌ها فیلمبرداری شد. پس از این اتفاق، در توییتر عذرخواهی کرد و گفت قصد توهین به کسی را نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید