نشست خبری لیگ قهرمانان آسیا

نویدکیا: غافلگیرانه گل خوردیم/ من باید جوابگو باشم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در نیمه دوم سعی کردیم ریسک بیشتری داشته باشیم که در کار هجومی شانسمان را بیشتر امتحان کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از تساوی مقابل التعاون اظهار داشت: فکر می‌کنم نیمه اول پایاپای داشتیم. هر دو تیم منظم بازی کردند و موقعیت‌هایی داشتند. در نیمه دوم خیلی غافلگیرانه گل خوردیم و دیدیم شانسمان را از دست می‌دهیم. سعی کردیم ریسک بیشتری کنیم که در کار هجومی شانسمان را بیشتر امتحان کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که باید بهتر استفاده می‌کردیم. دو بار به تیر زدیم و شوت‌های خیلی خوب داشتیم. حریف هم یک دو موقعیت نسبتاً خوب داشت. کم شانس بودیم وگرنه می‌توانستیم بازی را ببریم، اما این یک امتیاز هم ما را به آینده امیدوار می‌کند.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه در این بازی هم یک تصمیم بحث برانگیز از سوی داور در صحنه خطا روی حسینی گرفته شد، عنوان کرد: در مورد داوری درست نیست نظر بدهم. همین اتفاق در بازی قبلی برای ما افتاد. در مورد بحث های داوری باید کارشناسان صحبت کنند. بهتر است حرفی نزنم.

وی در خصوص بی دقتی بازیکنان سپاهان در زدن ضربات آخر گفت: باید این واقعیت را قبول کنیم که دو بازی مهم قبلی را از دست داده بودیم. فشار زیادی روی بچه ها بود، چون با امید و آرزوی خیلی خوبی وارد مسابقات شدند. خیلی تلاش کردند و سرحال بودند، اما دو بازی گذشته تیم را از شرایط ایده‌آل خودش خارج کرد ولی با این بازی که انجام دادند نشان دادند لیاقتش را دارند که از گروه صعود کنند.

نویدکیا تصریح کرد: باید تلاش کنیم و باهوش‌تر باشیم. سعی کنیم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم و تا جایی که می‌شود تمرکز بیشتری داشته باشیم. از بچه‌ها باید تشکر کنم. خیلی تلاش کردند. بقیه مسائل به عهده من است و من باید جوابگو باشم. امیدوارم در بازی‌های بعد بهتر کار کنند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه تعویض‌های هجومی این تیم دیر بود، گفت: با استراتژی خاصی وارد زمین شدیم ولی متاسفانه با گلی که در ابتدای نیمه دوم خوردیم تفکرات ما به هم ریخت. سعی کردیم تغییرات مورد نیاز را در کار هجومی انجام بدهیم. شاید می‌شد تعویض‌های آخر را زودتر انجام بدهیم، اما بچه‌ها خوب بازی می‌کردند و به همین خاطر نمی‌خواستم ساختارشان را به هم بزنم. این کار را انجام ندادم و اجازه دادم تا جایی که امکان دارد شانسان را امتحان کنند. در کل فکر می‌کنم خوب کار کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید