سود سرشار پیکه از مراوده با سعودی ها!

مدافع بارسلونا از برگزاری سوپرجام اسپانیا در خاک عربستان 4 میلیون یورو سود کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در نوامبر سال 2020 مدعی شده بودند که پیکه به واسطه شرکتی که دارد قرار است از برگزاری هر دوره رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان مبلغ چهار میلیون یورو دریافت کند. 

حالا پس از گذشته دو سال و نیم ال کونفیدنسیال جزییاتی از این قرارداد را منتشر کرده است. در این خبر که با انتشار اسناد و مکالمات بسیاری همراه بوده آمده که فدراسیون فوتبال اسپانیا و همچنین شرکت مربوط به پیکه توافقی چند میلیون یورویی برای برگزاری این مسابقات در خاک عربستان سعودی داشته‌اند. 

گفته می‌شود که روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا، به مقامات عربستانی فشار آورده که تا 4 میلیون یورو به این بازیکن بارسلونا پرداخت کنند و این مبلغ را به واسطه شرکت او به حسابش واریز کنند تا او در رقابت‌های سوپرکاپ حاضر باشد. 

این در حالی است که روبیالس سعی کرده که این موضوع را پنهان کرده و اسناد همکاری و همچنین دخالت این بازیکن اسپانیایی در قراردادها را از بین ببرد. 

در یکی از پیام‌های منتشر شده از سوی ال کونفیدنسیال صدای روبیالس شنیده می‌شود که خطاب به پیکه می‌گوید:« جرارد، تبریک می‌گویم. منظورم بازی عالی دیروز یا گلی که زدی نیست. منظورم این است که ساعت از 12 گذشته و بنابراین توافق با عربستان نهایی شده است.»

در ادامه این پیام آمده:« به خاطر همه کارهایی که کردی از تو ممنون هستم و هروقت که نیاز داشته باشی اینجا هستم. به جز کارهای کوچکی که برای انجام آنها نیازی به من نداری (می‌خندد). تشکر بسیار. از خودت مراقبت کن دوست من.»

این در حالی است که روبیالس پیش از این به پیکه وعده بود که دیدار سوپرکاپ اسپانیا را در نوکمپ برگزار خواهد کرد و حاضر است تا شخصا مذاکراتی را با رئال مادرید انجام داده و این تیم را برای حضور در این ورزشگاه متقاعد کند اما با مطرح شدن شرایط عربستان سعودی، این برنامه تغییر کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید