پیروزی ارزشمند بارسلونا در غیاب مسی/ قولی که پیکه به هواداران داد

بارسلونا در غیاب لیونل مسی توانست برابر رئال سوسیداد به پیروزی دست پیدا کند. اتلتیکو مادرید مدافع عنوان قهرمانی هم در خانه سلتاویگو پیروزی ارزشمندی را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه هفته نخست رقابت‌های لالیگا دو بازی برگزار شد.

ابتدا اتلتیکو مادرید در خانه سلتاویگو به میدان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

و اما در حساس ترین بازی بارسلونا بعد از 18 سال بدون مسی به میدان رفت و به پیروزی دست پیدا کرد.

آبی اناری ها که در خانه از رئال سوسیداد پذیرایی کردند با نتیجه 4 بر دو به پیروزی دست پیدا کردند.

ستاره بارسلونا برایت وایت بود که دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

دیگر گل های بارسلونا را جرارد پیکه و سرجیو روبرتو به ثمر رساندند.

پیکه بعد  از بازی گفت: این گل برای من ارزش زیادی داشت. من در بارسلونا فوتبال خود را آغاز کردم و تقریبا در همه زندگی ام با این تیم بوده ام. او درباره پیروزی تیمش گفت: در دقایق پایانی بعد از دو گلی که سوسیداد زد شرایط برای ما سخت شد اما خوشبختانه گل چهارم را هم به ثمر رساندیم. بازی بسیار خوبی بود. ما 80 دقیقه بر بازی مسلط بودیم و تنها در چنددقیقه ناامید کننده ظاهر شدیم. با حمایت تماشاگران می توانیم بهتر از این هم ظاهر شویم.

پیکه درباره شعار هواداران علیه آلبا گفت: گاهی اوقات چنین اتفاقاتی رخ می دهد چرا که ما بازیکنان درباره بعضی از مسائل صحبت نمی کنیم و این باعث می شود تا سوء تفاهم به وجود آید. باید تاکید کنم که همه بازیکنان بزرگ تیم حاضر بودند که برای خارج شدن تیم از بحران مالی حقوق و دستمزد خود را پایین آورند.

او در پایان گفت: می دانستیم که هواداران چنین برخوردی خواهند داشت چرا که مسی بازیکن بزرگی بود و جدایی او برای هواداران بسیار سخت است اما باید ادامه داد. ما به تلاش خود  ادامه خواهیم داد و در هر رقابتی برای قهرمانی به میدان می رویم. براین باور هستم که امسال لذت خواهیم بود و نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید