امباپه در مسیر یوونتوس؟ + عکس

آخرین استوری کیلیان امباپه در فضای مجازی، به خبرهای پیوستن او به تیم یوونتوس ایتالیا دامن زد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از خبرهای روزهای گذشته مبنی بر قطعی شدن انتقال کیلیان امباپه ستاره فرانسوی تیم پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید، این ستاره جوان استوری را در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد که باعث شد بسیاری به خبرهای پیوستن او به ترکیب بانوی پیر اروپا دامن بزنند. 

ورزش سه نوشت: قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی این باشگاه فرانسوی هنوز خبری از تمدید قرارداد این بازیکن با پی اس جی نیست. 

بسیاری از منابع خبری پیش از این از قطعی شدن انتقال این بازیکن به رئال مادرید خبر داده  و مدعی شده بودند که او فصل آینده تحت هدایت کارلو آنچلوتی و در کنار کریم بنزما، دوست و هم تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، توپ خواهد زد. 

با این حال تصویری که او روز گذشته در استوری اینستاگرامش منتشر کرد باعث شد که بسیاری از هواداران یوونتوس نسبت به جذب این بازیکن در هفته‌های پیش رو امیدوار شوند. امباپه با نوشتن کلمه «گورخر» و استفاده از شکلک‌های ساعت شنی و به زودی ابهامی را به وجود آورد. 

امباپه

گورخر نماد باشگاه یوونتوس با توجه به رنگ و الگوی پیراهن این باشگاه است و انتشار این تصویر باعث شد که بسیاری از هواداران یووه هیجان‌زده شوند. 

هرچند به نظر می‌رسد که این موضوع مربوط به یکی از حامیان مالی یا قراردادی تجاری است اما هیجان ایجاد شده در بین هواداران یووه باعث شد که بسیاری نیز در شبکه‌های اجتماعی احتمال حضور امباپه در تورین را به سخره بگیرند. 

بعضی از افراد به این نکته اشاره کردند که مکس آلگری علاقه‌ای به استفاده از مهاجمی که برای حضور در کارهای دفاعی تمایلی از خود نشان نمی‌دهد، ندارد تا به نوعی به این مربی ایتالیایی نیز طعنه زده باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید