جی پلاس

سودجویی یک طرفه بیرانوند از اعتبار پرسپولیس!

سنگربان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به هر شکل ممکن قصد دارد در فصل منتهی به جام جهانی به این تیم بازگردد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از پشت سرگذاشتن دو فصل ناموفق در فوتبال اروپا، بیرانوند هوای بازگشت به ایران و بازی در پرسپولیس را کرده است. با توجه به اوضاع متزلزل پرسپولیس درون دروازه به نظر می رسد بیرانوند بهترین زمان را برای اعلام این تمایل انتخاب کرده است. حامد لک با اشتباه های فاجعه بارش مغضوب گل محمدی شده و گوهری نیز هنوز چندان مطمئن به نظر نمی رسد.

با این حال رابطه قلبی بیرانوند با پرسپولیس چنانچه او ادعا می کند آن قدرها قلبی نیست! سنگربان ملی پوش در زمان حضورش در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و خاطرات خوبی برای هواداران گذاشت اما از طریق درخشش در همین پرسپولیس بود که توانست راهی فوتبال اروپا شود. در ادامه قرارداد چند صد هزار یورویی گرفت تا آینده مالی اش تامین شود.

بیرانوند در حالی زمزمه های بازگشت را مطرح می کند که باز هم بیشتر از هر چیزی به فکر منافع شخصی اش است. چرا که به خوبی می داند ادامه روند فعلی و نیمکت نشینی اش در اروپا باعث می شود، عابدزاده درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد. اتفاقی که به هیچ خوشایند بیرانوند نیست.

سنگربان قرضی بوایشتا می داند که اگر در جام جهانی بازی نکند، با توجه به سن و سالش دیگر پیشنهاد خوبی نخواهد داشت. از همین رو مرتب صحبت از علاقه به پرسپولیس و بازگشت به ایران می کند. مسلما بیرانوند اگر بعد از جام جهانی پیشنهاد خوبی داشته باشد، بدون تردید و اندکی تامل بار دیگر از پرسپولیس جدا خواهد شد.

بیرانوند اگر همچنان مصر است که بازگشت به پرسپولیس را به علاقه، دِین و مسائلی از این دست ربط دهد می توان برای اثبات حسن نیتش، قراردادی ریالی و با رقم بسیار پایین ببندد. در غیر این صورت دریافت چند میلیارد از پرسپولیس، پشتوانه سازی برای جام جهانی و تلاش برای جذب پیشنهادهای خارجی بیشتر را نمی توان با متر و معیار علاقه و تعصب به پیراهن قاطی کرد و به خورد هوادار داد!

دیدگاه تان را بنویسید