لیگ قهرمانان آسیا

فولاد، آخال 10 نفره را برد؛ سپاهان بازهم شکست خورد و کار صعود سخت شد+ عکس و ویدیوی گل ها

فولاد با گل دقیقه پایانی کولیبالی آخال را شکست داد و سپاهان به التعاون باخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال فولاد در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آخال ترکمنستان رفت و  با گل دقیقه 98  کولیبالی اولین بردش در این رقابت ها را به دست آورد. فولاد در دو بازی گذشته خود دو تساوی کسب کرده بود و حالا 5 امتیازی شد.

فولاد یک - آخال صفر

در این دیدار فولاد موقعیت‌های بسیار خوبی برای گل‌زنی داشتند که بدشانسی و بی‌دقتی بازیکنان این تیم باعث شد که نتوانند دروازه آخال را باز کنند اما پس از چند بار به لرزه در آمدن تیرک دروازه آخال در دقیقه ۸+۹۰ کولیبالی موفق شد دروازه آخال را باز کند. فولادی‌ها باتوجه به اخراج بازیکن آخال در دقیقه ۵۱ شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار داشتند. با این نتیجه فولاد ۵ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی گروه C جای گرفت. آخال هم با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

سپاهان صفر- التعاون 3

سپاهان ایران در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد امروز(جمعه) در شهر بریده عربستان به مصاف التعاون این کشور رفت که این دیدار با برتری سه بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید. در دقیقه ۱۰ اشتباه ولسیانی و خطای پورقاز روی بازیکن التعاون در موقعیت تک به تک باعث شد تا داور این دیدار پورقاز را از زمین بازی اخراج کند. پس از اخراج پورقاز و ده نفره شدن سپاهانی‌ها، تمرکز شاگردان نویدکیا پایین آمد. بازیکنان التعاون روی اشتباهات طلایی‌پوشان دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما موفق نبودند. در دقیقه ۴۳ ضربه سر نواف الصبری روی یک ضربه کاشته وارد دروازه رشید مظاهری شد تا عربستانی‌ها نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارند. در آغاز نیمه دوم زی لوئیس با شوتی در محوطه جریمه، توپ را وارد دروازه مظاهری کرد تا اختلاف را به دو گل برساند. در دقیقه  ۷۳ سانتر روی زمین سعد به محمد البکر و ضربه او درون دروازه سپاهانی‌ها قرار گرفت. این دیدار در پایان با سه گل عربستانی‌ها به پایان رسید تا سپاهان همچنان سه امتیازی باقی بمانند. شاگردن نویدکیا به قعر جدول گروه سقوط کردند و در مقابل، التعاون با ۶ امتیاز صدرنشین گروه D شد.

سپاهان التعاون عربستان

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان مهدی شیری

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان لوسیانو پریرا

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان موسی کولیبالی

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان لیگ قهرمانان آسیا

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان لیگ قهرمانان آسیا

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان لیگ قهرمانان آسیا

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان لیگ قهرمانان آسیا مهدی شیری

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان لیگ قهرمانان آسیا

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان لیگ قهرمانان آسیا جواد نکونام

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان لیگ قهرمانان آسیا

فولاد خوزستان آخال ترکمنستان لیگ قهرمانان آسیا

 

دیدگاه تان را بنویسید