دیپورت شبانه دستیار ایتالیایی مجیدی از فرودگاه

گابریل پین شب گذشته قصد ترک ایران و حضور در ایتالیا را داشت که ماموران پرواز مانع از سوار شدن او به هواپیما شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ گابریل پین بامداد امروز بعد از ساعت ها معطلی در فرودگاه امام خمینی (ره) موفق به دریافت کارت پرواز خود نشد و از فرودگاه به خانه برگشت.

ایرنا نوشت: تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف نساجی مازندران رفت و در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد تا از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها باز بماند.

پس از شکست استقلال، بنا به تصمیم فرهاد مجیدی تمرینات این تیم به مدت پنج روز تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی در دور جدید تمرینات آبی‌پوشان برای ادامه مسابقات لیگ برتر شرکت کنند.

گابریل پین در تعطیلات تمرینات استقلال قصد داشت برای دیدار با خانواده‌اش به ایتالیا سفر کند؛ او برای این سفر با سرمربی استقلال هماهنگی‌ لازم را انجام داده بود.

 مدیر برنامه‌های ایرانی گابریل پین سه‌شنبه ساعت ۲۲ با حضور در هتل اسپیناس گذرنامه کمک مربی استقلال را دریافت کرد.

پین که بلیت سفر به میلان را تهیه کرده بود راهی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد اما کارت پرواز دریافت نکرد، او وقتی برای این اتفاق از ماموران حاضر در فرودگاه سوال پرسید متوجه شد مجوز خروج از کشور او صادر نشده است.

مربی استقلال که از این اتفاق شوکه شده بود بارها با مدیران باشگاه استقلال تماس گرفت و پیگیری مجوز خروج از کشور شد، اما  هر بار این پاسخ را شنید که باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام داده است.

تلاش‌های پین برای خروج از کشور تا ساعت ۵ بامداد جواب نداد و در حالی پرواز تهران به میلان از باند فرودگاه بلند شد که مربی ایتالیایی استقلال در هواپیما جایی نداشت و با ناراحتی فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک کرد.

باشگاه استقلال درباره مجوز خروج از کشور گابریل پین نامه‌نگاری‌ اداری را انجام داده بود اما گویا مجوز خروج از کشور او در سیستم ثبت نشد تا وی از سفر به ایتالیا بازبماند.

پیگیری ‌لازم در این باره در حال انجام است تا پین با برطرف شدن مشکلاتش امشب به ایتالیا سفر کند.

دیدگاه تان را بنویسید