او را فراموش نکنید + عکس

در کنار پیروزی ها و بازگشت های بزرگ رئال مادرید، نام لوکا مودریچ درست به اندازه کریم بنزما دیده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لوکا مودریچ با پاس گل های طلایی خود در سه دیدار اخیر رئال مادرید مقابل چلسی و پارس سن ژرمن، نقش ویژه ای در موفقیت های تیمش داشته و در 37 سالگی می درخشد.

رئال مادرید تا دقیقه 80 بازی مقابل چلسی با نتیجه سه بر صفر از این تیم عقب بود و پیروزی سه بر یک بازی رفتنش در حال از دست رفتن بود اما با شاهکاری که لوکا مودریچ از خود نشان داد، رئال مادرید توانست به بازی برگردد و در نهایت راهی مرحله نیمه نهایی شود.

لوکا مودریچ در دقیقه 80 بازی با یک پاس بیرون پای دیدنی، رودریگو را در محوطه جریمه در موقعیتی قرار داد که او بتواند با یک ضربه تمام کننده دروازه چلسی را باز کند و بازیکن برزیلی هم از این فرصت نهایت استفاده را برد و با ضربه ای بغل پا دروازه چلسی را باز کرد تا بازی به طور کامل به تساوی کشیده شود و در نهایت به وقت های اضافه برود و بدین ترتیب رئال مادرید از حذف شدن مقابل چلسی نجات پیدا کرد و توانست در وقت های اضافه بازی توسط کریم بنزما به گل برسد و کار چلسی را تمام کند.

لوکا مودریچ نشان داد که هنوز هم یک هافبک درجه یک و بی نظیر است که می تواند در لحظات دشوار تیمش را نجات دهد. او در بازگشت مادرید مقابل پاری سن ژرمن، پیروزی در بازی رفت مقابل چلسی و بازی برگشت مقابل این تیم با پاس گل های درخشید.

لوکا مودریچ

 

دیدگاه تان را بنویسید