کاپیتان پرسپولیس در دوراهی ماندن یا رفتن

قرارداد مدافع ۴۰ ساله پرسپولیس به پایان رسیده اما هنوز شخصی از باشگاه برای تمدید با سیدجلال حسینی تماس نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بی شک سید جلال حسینی، یکی از اصلی ترین مهره های پرسپولیس در سال های اخیر بوده که با کاریزما و صلابت خود، در گلات قهرمانی قرمزها نقش یک رهبر تمام عیار را بازی کرد. با این وصف، او به دنیای 40 سالگی نزدیک می شود و هنوز مشخص نیست فصل آینده در پرسپولیس می ماند یا نه.

خبرورزشی نوشت: بدون تردید یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس در ۵ قهرمانی پی درپی این تیم در لیگ برتر سیدجلال حسینی بوده است، مدافعی که برانکو ایوانکوویچ از خریدش در لیگ پانزدهم طفره رفت.

مرد کروات تصور می‌کرد لوکا ماریچ هموطنش می‌تواند همان نقش سیدجلال حسینی را در پرسپولیس بازی کند اما وقتی قهرمانی را به خاطر تفاضل گل بهتر استقلال خوزستان به عبدالله ویسی واگذار کرد تازه متوجه شد چه اشتباهی مرتکب شده است. برانکو بلافاصله پس از سوت پایان لیگ پانزدهم، سیدجلال حسینی را خرید تا به قول برانکو هم خودش را بلند کند و هم پرسپولیس را! از قضا همین طور هم شد. سیدجلال حسینی سوپرمن و لیدر تیمی شد که ۵ قهرمانی متوالی لیگ برتر را جشن گرفت و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

اما یحیی گل‌محمدی فعلا در لیست تمدیدی‌ها خود نام جلال حسینی را قرار نداده است. با توجه به این اتفاق به نظر می‌رسد که کاپیتان پا به سن گذاشته پرسپولیس باید به فکر ترک این باشگاه باشد. البته اگر سیدجلال حسینی بپذیرد که در فصل آینده نیز به مانند اکثر بازی‌های این فصل، تیمش را به عنوان بازیکن نیمکت نشین همراهی کند، این احتمال وجود دارد که گل‌محمدی با ماندن او موافقت کند. سیدجلال حسینی یک گزینه جذاب دیگر نیز پیش‌رو خواهد داشت‌؛ بازی در تیم شهرش ملوان و خداحافظی با پیراهن سفید. ملوان انزلی در حال حاضر صدرنشین مقتدر لیگ دسته اول و امید اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. مازیار زارع سرمربی این تیم نیز که رابطه صمیمانه‌ای با کاپیتان پرسپولیس دارد بارها اعلام کرده درِ باشگاه ملوان همیشه به روی سیدجلال حسینی باز است. 

آیا سیدجلال حسینی در پرسپولیس می‌ماند و تمدید می‌کند یا اینکه به شهرش انزلی باز می‌گردد؟ این پرسشی است که به نظر می‌رسد جواب آن فقط نزد یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس باشد و باید دید او چه تصمیمی می‌گیرد!

 

دیدگاه تان را بنویسید