خط قرمز یحیی روی حامد لک!

سرمربی تیم پرسپولیس تهران قصد بخشیدن حامد لک دروازه بان این تیم را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از کنار گذاشته شدن حامد لک دروازه‌بان تیم پرسپولیس تهران از ترکیب سرخ‌ها به دلیل مشکلات انضباطی، اکنون یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم اعلام کرد که حتی معذرت خواهی این بازیکن را نداشه و به هیچ عنوان تصمیم به بخشیدن او ندارد. به این ترتیب  لک باید در انتهای فصل از جمع قرمزهای پایتخت جدا شود.

خبرورزشی نوشت: حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل بی انضباطی از تمرینات گروهی کنار گذاشته شده بود قصد داشت با عذر خواهی از یحیی گل محمدی دوباره به تمرینات باز گردد. با این حال سرمربی پرسپولیس حتی اجازه نداد لک از او معذرت خواهی کند.

دستیاران گل محمدی و دو نفر از بازیکنان تیم در روزهای گذشته با بیان برخی تخلفات انضباطی دروازه‌بان این تیم بخش‌های دیگری از رفتارهای غیر حرفه‌ای لک را به گل محمدی گفتند که این موضوع باعث شده تا سرمربی سرخپوشان فعلاً اجازه حضور حامد لک را ندهد.

او به مدیران باشگاه و افشین پیروانی سرپرست تیم نیز اعلام کرده است قصد بخشش حامد لک را ندارد و او باید در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود.

باید دید دیدگاه گل محمدی تا چه زمانی درباره گلر خاطی تغییر نمی‌کند و لک در روزهای درخشش احمد گوهری در چارچوب دروازه پرسپولیس چه مسیری را طی خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید