جی پلاس،

حواشی بازی استقلال و پیکان| داور تحت فشار آبی ها؛ تشویق کی روش جلوی چشم اسکوچیچ!+عکس

حواشی بازی استقلال و پیکان را در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حضور تماشاگرانش به مصاف پیکان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش حواشی این مسابقه را در ادامه می خوانید:

*دقایقی پیش از شروع نیمه دوم، هواداران استقلال با حضور تیم داوری، شعارهای خود را علیه داور مسابقه ادامه دادند.

*این شعارها تا جایی ادامه پیدا کرد که داور هر تصمیمی می‌گرفت، با واکنش شدید هواداران استقلال مواجه می‌شد.

*روزبه چشمی در ابتدای نیمه دوم به جای رودی ژستد وارد میدان مسابقه شد تا خلاء دفاعی استقلال را پس از اخراج سیلوا پوشش دهد و آبی‌ها با یک مهاجم کمتر به مسابقه ادامه دهند.

*تماشاگران در طول بازی شور و هیجان زیادی به بازیکنان استقلال دادند تا این تیم بتواند به گل برسد اما تا اواسط نیمه دوم تلاش آبی‌پوشان پایتخت نتوانست به گل منجر شود.

*فرهاد مجیدی با ۱۰ نفره شدن تیمش هیجان و نظارت ویژه‌تری روی بازی داشت تا بتواند با توجه به شرایط تیم، نکات مد نظر خود را به بازیکنانش گوشزد کند.

*هواداران وقتی متوجه شدند ارسلان مطهری قرار است به زمین مسابقه بیاید، به شدت هیجان‌زده شدند و این بازیکن را تشویق کردند.

*هواداران استقلال در پایان بازی بازهم نسبت به عملکرد داوری واکنش داشتند و علیه تیم داوری اعتراض کردند.

*تیم استقلال در بازی مقابل‌ تیم‌های نساجی، پرسپولیس و پیکان در حضور تماشاگران به میدان رفت و هر ۳ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید تا آبی‌ها همچنان در حسرت پیروزی با حضور هواداران‌شان در استادیوم آزادی بمانند.

* در دقیقه 36 خطای بازیکن پیکان روی بازیکن استقلال در میانه زمین اعلام شد اما فرهاد مجیدی که اعتقاد به کارت زرد داشت اعتراض خودش را به کمک داور اعلام کرد. در  این صحنه بیژن طاهری نیز از روی نیمکت بلند شد و به داور چهارم اعتراض کرد.

* مجتبی حسینی پس از هر بار اتمام حمله استقلال، تیمش را به حضور در زمین آبی‌پوشان تشویق می‌کرد. 

* در دقیقه 41 بازی رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال به دلیل خطا روی بازیکن پیکان با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد. در این صحنه هواداران استقلال به شدت به تصمیم داور اعتراض داشتند و فحاشی‌هایی نیز صورت گرفت. در این لحظه فرهاد مجیدی، بهزاد غلامپور، بیژن طاهری و روزبه چشمی به سمت داور چهارم رفتند و نسبت به این تصمیم داور وسط اعتراض کردند که داور چهارم نیز آنها را به آرامش دعوت کرد.

* مدافع برزیلی استقلال از تصمیم این داور بهت زده بود و از طرف مقابل سریعاً راهی رختکن شد.

* مصدومیت جزیی سیدحسین حسینی باعث تذکر داور به او شد. در این صحنه عارف غلامی به جروبحث با قاضی میدان پرداخت. 

* در دقیقه 45 بازی داور وسط خطایی را به سود پیکان در زمین این تیم اعلام کرد که اعتراض شدید هواداران استقلال را در پی داشت. در این صحنه فرهاد مجیدی ناراحتی خودش را از اتفاقات رخ داده نشان داد و با درآوردن کت خودش به سمت نیمکت برگشت. در این صحنه هواداران به تشویق فرهاد مجیدی پرداختند و با شعار استقلال باغیرت به تیم محبوب‌شان روحیه دادند.

* پس از سوت پایان نیمه اول هواداران استقلال به شدت به عملکرد داوری اعتراض کردند. هنگام حرکت تیم‌ها به سمت رختکن نیز بهزاد غلامپور و روزبه‌ چشمی در اعتراض به تصمیمات داوری با تیم داوری به جروبحث پرداختند اما در نهایت راهی رختکن شدند. 

 

*در دقیقه ۴۱ این مسابقه رافائل سیلوا مدافع استقلال به خاطر خطا روی بازیکن حریف در موقعیت تک به تک از زمین مسابقه اخراج شد. پیش از این سیاوش یزدانی در همین فصل در دیدار مقابل هوادار اخراج شد تا اسقلال بعد از از ۵۵۳ روز در یک مسابقه ۱۰ نفره شد.

* 25 دقیقه تا شروع این بازی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاه آزادی آمد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند. ورود این مربی با واکنش منفی هواداران استقلال مواجه شد و با شعارهایی علیه او از این مربی کروات استقبال کردند. همچنین هواداران با صدا زدن نام کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران، علیه اسکوچیچ شعار دادند.

*در حالی که زمان زیادی تا آغاز بازی باقی مانده، هواداران استقلال در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

*ترافیک‌ نسبتا روانی در مسیرهای اطراف ورزشگاه وجود دارد.

*لیدرهای تیم استقلال که فاقد کارت هستند، در بلوار اصلی ورزشگاه مشغول انجام هماهنگی‌های لازم برای ورود به استادیوم فوتبال بودند.

*فریبرز محمودزاده ناظر این مسابقه با بازرسی از گیت‌های الکترونیکی پیگیر چگونگی ورود تماشاگران به ورزشگاه شد. هوادارنی که بلیت بازی را تهیه کرده باشند، با ارائه کدملی و در صورتی که دوز لازم واکسن کرونا را زده باشند‌می‌توانند از گیت‌ها عبور کنند.

*برخی هواداران از ممانعت برای ورود مواد غذایی به داخل استادیوم گله‌مند هستند.

* هواداران از گرانی بلیت گلایه کرده و اعتقاد دارند باشگاه استقلال نباید اجازه می‌داد قیمت بلیت‌ها افزایش پیدا کند.

14010116000692_Test_NewPhotoFree

14010116000691_Test_NewPhotoFree

14010116000690_Test_NewPhotoFree

دیدگاه تان را بنویسید