حذف ایران از جام جهانی شایعه است؛ ایتالیا هیچ شانسی ندارد+عکس

نشریه معتبر ایتالیایی در گزارشی به شایعات حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 و جانشین شدن ایتالیا پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از جنجال های به وجود آمده در بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان، گمانه زنی هایی مبنی بر تعلیق فوتبال ایران و حذف از جام جهانی منتشر شد.

اما نشریه معتبر «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا امروز در گزارشی به این شایعات پایان داد و نوشت: در بازی ایران با لبنان دو هزار زن که بلیت خریده بودند راهی برای ورود به ورزشگاه پیدا نکردند. از آنجا شایعات در زمینه احتمال حذف ایران از جام جهانی 2022 کلید خورد. این فرضیه بسیار دور از دسترس است و اگر به فرض محال رخ داد، آتزوری جانشین ایران نمی شود.

در ادامه این گزارش آمده است: با بازگشت به گذشته متوجه می شوید ایران مجوز حضور بانوان را در ورزشگاه در بازی با عراق صادر کرده است. دیروز شایعه کنترل نشده ای در فضای مجازی دست به دست شد که بر اساس آن فیفا می تواند به خاطر راه ندادن بانوان به ورزشگاه ایران را از جام جهانی کنار بگذارد و ایتالیا جانشین ایران در جام جهانی شود.

همه این اخبار شایعه ای بی اساس بود و صحت ندارد. هیچ مسئولی رسمی از فیفا در این زمینه صحبتی نکرده و حذف ایران از جام جهانی شایعه است. فیفا در سال 2019 اولتیماتومی به ایران برای ورود بانوان به ورزشگاه داده بود و مسئله ورود بانوان پیش از این در ایران حل شده است.

اخبار داخلی در ایران نشان دهنده این است که اتفاق بازی با لبنان به دلیل ناهماهنگی در میان مسئولان برگزاری بازی در شهر مشهد رخ داده و مسئولان بلند مرتبه کشور از جمله آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران خواهان بررسی فوری این مسئله شده است. تمام این شواهد نشان دهنده این است که ایران ممانعتی با حضور بانوان در ورزشگاه ندارد و تنها به دلیل ناهماهنگی مسئولان محلی مشهد باعث شده تا بانوان نتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

جام جهانی

دیدگاه تان را بنویسید