هشدار کی روش به مصر: ایتالیا خوب بازی کرد اما جام جهانی نرفت

سرمربی تیم ملی مصر پس از پیروزی سخت مقابل سنگال از نمایش بازیکنانش تمجید کرد و از بازی سخت دور برگشت گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بامداد امروز در چارچوب بازی رفت پلی‌آف در قاره آفریقا، تیم ملی مصر در خانه خود موفق شد در یک بازی سخت و نفس‌گیر مقابل سنگال به برتری دست یابد. بازی برگشت سه‌شنبه 9 فروردین در سنگال برگزار خواهد شد تا برنده راهی جام جهانی شود.

کی‌روش پس از این پیروزی گفت: بازیکنان تیم ملی مصر نشان دادند که وقتی لازم باشد دفاع کنند، چقدر شجاعانه از دروازه خود محافظت می‌کنند. این بخشی از  فوتبال است که برخی لحظات بازی، تیم شما تحت فشار قرار گیرد. آنها سعی داشتند روی دفاع ما نهایت فشار را وارد کنند ولی ما مثل یک گروه و تیم آنها را عقب راندیم. روحیه فوق‌العاده بازیکنان از خود نشان دادند. ما بازی و تیم سنگال را کاملاً مدیریت کردیم و توانستیم تا پایان بازی از نتیجه حفظ کنیم.

کی‌روش در ادامه از انتقاد یکی از خبرنگاران در خصوص تاکتیک بازی تیم ملی مصر عصبانی شد و از قدرت فوق‌العاده سنگالی‌ها گفت.

وی اظهار داشت: مصر باید زحمت بکشد و بداند که تیم ملی سنگال بازیکنان قدرتمندی دارد. بازی برگشت مثل یک دیدار در جام جهانی است. صفر – صفر و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ بدهد. ما نیاز داریم که قدرتمند ظاهر شویم و تلاشمان را دو برابر کنیم. تاریخ به ما نمی‌گوید که چه تیمی صعود می‌کند. شما باید این را متوجه شوید. ایتالیا بازی خوبی مقابل مقدونیه انجام داد ولی نتوانست راهی جام جهانی شود.

دیدگاه تان را بنویسید