پاسخ باشگاه استقلال به ادعاهای امیر قلعه نویی/بیانیه گل گهر: موفقیت با ذبح اخلاق ارزشی ندارد

باشگاه استقلال به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد و اظهارات سرمربی تیم گل‌گهر را غیر حرفه‌ای خواند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه استقلال با انتشار متنی در رسانه رسمی خود به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد و اعلام کرد «صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر درباره مسائل مالی باشگاه استقلال در مقطعی که این باشگاه در کورس قهرمانی قرار دارد، شائبه‌برانگیز و غیرحرفه‌ای است. باشگاه استقلال می‌تواند در نقطه مقابل اطلاعات فراوانی را درباره برخی هزینه‌های انجام شده در لیگ برتر منتشر کند اما انتشار این مسائل را رسم اخلاق نمی‌داند. بنابراین انتظار می‌رود که سایر تیم‌ها نیز به اصول حرفه‌ای پایبند باشند و فقط درباره مسائل تیم خود اظهار نظر کنند».

قلعه‌نویی در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت تیم استقلال عنوان کرده بود: «شرایط استقلال که مشخص است؛ نگاه نکنید استقلال الان ۲۰۰ میلیارد بودجه دارد، این چیزی است که خودشان برای ورود به بورس اعلام کرده‌اند؛ من که خبری ندارم. یک تیم ۲۰۰ میلیاردی با پشتوانه استقلال  که (جمله نیمه تمام ماند)! اگر استقلال که سیزدهم باشد و پولی هم نداشته باشد را قهرمان کردید هنر است! امیدواریم آن چیزی که خیر است و با پاکی به دست می‌آید و لیاقت یک مجموعه است، رقم بخورد».

 

بیانیه گل گهر موفقیت با ذبح اخلاق ارزشی ندارد

صحبت‌های امیر قلعه‌نویی، سرمربی محترم گل‌گهر سیرجان در جواب سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو برای یک مصاحبه نوروزی بوده است و اصلا عجیب نیست که ایشان به عنوان اسطوره باشگاه استقلال و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر و استقلال پاسخ سوال را بدهند. این پاسخ هم بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط باشگاه مربوطه در سامانه کدال انجام شده است و موضوع پنهانی نیست. امیدواریم تمام این مصاحبه مورد توجه قرار بگیرد و دیگر وجوه مثبت آن نیز دیده شود.

قطعا باشگاه گل‌گهر از انتشار ریز هزینه‌ها و قرارداد کادر تمام تیم‌های لیگ برتر استقبال می‌کند و مشکلی با این موضوع ندارد.

در فصل گذشته و جاری اتفاقات عجیبی برای باشگاه گل‌گهر رخ داده است و بارها مربیان و اعضای مدیریتی دیگر تیم‌ها به خود حق داده‌اند که در مورد تیم فوتبال گل‌گهر صحبت کنند که گاهی مصداق تهمت و توهین بوده‌اند یا رفتارهایی نشان داده اند که نقض مقررات یک مسابقه فوتبال بوده است اما باشگاه گل‌گهر با بزرگ منشی و پایبندی به اخلاق و اصول حرفه‌ای از کنار آن گذشته است و این تصور در باشگاه گل‌گهر وجود دارد که موفقیت به قیمت ذبح اخلاق ارزش چندانی ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید