فهرست کره برای بازی با ایران تغییر می‌کند؟

پیش بینی می‌شود به دلیل احتمال ابتلای بازیکنان تیم ملی کره به ویروس کرونا، لیست این تیم پیش از بازی با ایران تغییر کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به واسطه شیوع ویروس کرونا در لیگ داخلی فوتبال کره جنوبی و ابتلای بازیکنان تعدادی از تیم‌های این کشور، به نظر می‌رسد که احتمالا فهرست اعلام شده کره‌ای‌ها برای بازی با ایران در هفته پایانی انتخابی جام‌جهانی 2022 قطر تغییر خواهد کرد. البته تا کنون خبری رسمی در این مورد منتشر نشده است و رسانه‌های کره‌ای این موضوع را صرفا به عنوان یک احتمال بخاطر تعداد زیاد بازیکنان مبتلا در این کشور مطرح کرده‌اند.

تسنیم به نقل از اینترفوتبال کره‌جنوبی نوشت: شیوع گسترده موج جدید کرونا در کره‌جنوبی یک بازی لیگ داخلی میان تیم‌های پوهانگ و اولسان را با تعویق یک هفته‌ای مواجه کرد. تست کرونای بسیاری از بازیکنان مثبت بوده و این موضوع شاید به تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی پیش از بازی برابر ایران نیز سرایت کند. فقط بازیکنانی می‌توانند به اردوی این تیم ملحق شوند که تست منفی کرونا را ارائه کنند.

یک عضو فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی در همین رابطه گفت: به بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفتیم که باید تست منفی در 72 ساعت اخیر را ارائه کنند تا بتوانند در اردو حضور یابند. اگر تست بازیکنی مثبت باشد بازیکن دیگری بلافاصله جایگزین خواهد شد.

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی 2022 قطعی کرده‌اند. ایران با 22 امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره‌جنوبی 20 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. بازی این دو تیم روز چهارم فروردین 1401 در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید