دو روی اختلال در بلیت فروشی در فوتبال ایران و کره جنوبی+عکس

فدراسیون فوتبال کره بابت از کار افتادن سایت بلیت فروشی بازی ایران و کره به دلیل هجوم کره ای ها برای خرید بلیت از هواداران عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، 4 فروردین در کره به مصاف یکدیگر می روند که بلیت فروشی این بازی از چند روز پیش شروع شده است.

تیم ملی کره چندی دیگر در یک بازی حساس به مصاف ایران خواهد رفت. هر دو تیم پیش از این صعود خود به جام جهانی قطر را قطعی کرده اند اما این دیدار به لحاظ مشخص شدن تیم صدرنشین می تواند یک فینال تلقی شود.

قطعاً هواداران کره ای نیز برای حمایت از کشورشان در این بازی لحظه شماری می کنند. در همین راستا و در حالی که بسیاری از آنها برای خرید بلیت بازی برابر ایران هجوم آورده بودند، سرور مرتبط با سایت بلیت‌فروشی از کار افتاد.

بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال کره جنوبی بیانیه‌ای منتشر و از هواداران بابت این اتفاق عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده است: "بابت هر گونه ناراحتی که برای هواداران در رابطه با خرید بلیت بازی برابر ایران به وجود آمده عذرخواهی می کنیم."

در واقع هواداران کره ای هجوم عجیبی را برای خرید بلیت این بازی آورده بودند و همین موضوع باعث شده که سرور بلیت فروشی از کار بیفتد. در ادامه توضیحات فدراسیون فوتبال کره جنوبی آمده است: "با توجه به ترافیک بالایی که در این زمینه به وجود می‌آید سروری را آماده کرده ایم که می تواند به طور همزمان فروش 120 هزار بلیت را پوشش دهد اما این سرور برای 42 دقیقه از کار افتاد چرا که 230 هزار نفر برای خرید بلیت اقدام کردند. از اینکه وقت گران‌بهای شما را گرفتیم و باعث ناامیدی تان شدیم، عذرخواهی می کنیم."

البته از صبح روز بعد مشکل سایت کاملاً حل شد و به نظر می‌رسد که حالا همه بلیت‌ صندلی‌های درجه یک به فروش رسیده است. همچنین بر اساس آمار به دست آمده تعداد 55 هزار بلیت از 65 هزار بلیط موجود به فروش رفته است.

به گزارش جی پلاس، این عذرخواهی برای 42 دقیقه در حالی صورت گرفت که اختلال در بلیت فروشی های فوتبال ایران یک رویه کاملا عادی است و کمتر از 48 ساعت پیش سامانه خرید بلیت دربی 98 در تمام ساعات ابتدایی قطع بود اما کسی نه عذرخواهی کرد و نه از تکرارش جلوگیری خواهد شد!

ایران و کره

دیدگاه تان را بنویسید