چرا مرادمند و یزدانی در لیگ یک هم بازی نمی کنند؟

محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی بعد از اعزام به سربازی و حضور در ملوان، با گذشت سه هفته هنوز نتوانستند برای این تیم بازی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی بعد از قطعی شدن جدایی از استقلال و اعزام به خدمت سربازی، عضوی از تیم ملوان انزلی شدند که وابسته به نیروی دریایی ارتش است.

این دو بازیکن از زمان پیوستن به ملوان، در هر سه دیدار این تیم غایب بودند و حتی روی نیمکت ملوان هم حضور نداشتند. البته تا پیش از این اینطور تعبیر می شد که به علت شرایط بسیار خوب ملوان در خط دفاعی، این تصمیم گرفته شده اما اکنون مازیار زارع بعد از اولین شکست تیمش می گوید که این دو بازیکن اصلا در شرایط مسابقه نیستند.

مازیار زارع درباره غیبت این دو بازیکن در دیدارهای تیمش می گوید: اولا که تشخیص بازی دادن با کادرفنی ملوان است و ما تشخیص می دهیم. دوما فکر کنید که شرایط روحی خوبی دارند یا خیر؟ به هیچ وجه آمادگی بازی و اردو را ندارند. جدا از مسائل فوتبال، استقلال، پرسپولیس و ملوان این قضیه را می بینم. هجمه ای به این دو آورند که من زیر بار این مسائل نمی روم. جدا از این، در حق این دو بچه ظلم شد چرا که تا دقیقه نود قول داده بودند که آن ها را در استقلال نگه دارند. سال خوب ورزشی آن ها بود و آرزوهای بزرگی داشتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر و روز گذشته که صحبت کردم، اصلا شرایط خوبی ندارند و حضورشان در اردو هم امکان پذیر نیست. کار می کنیم و وقت می دهیم که روی روحیه خود کار کنند. هر وقت آمادگی لازم را داشتند و تشخیص دادیم، همراه ما هستند.

دیدگاه تان را بنویسید