آخرین شانس گل گهر و پرسپولیس برای جلوگیری از کسر امتیاز

با وجود محکومیت باشگاه گل گهر به کسر هفت امتیاز از این تیم در کمیته انضباطی و استیناف، این باشگاه درخواست اعاده دادرسی خود را به کمیته استیناف ارائه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کمیته استیناف فدراسیون فوتبال یک ماه قبل حکم کسر هفت امتیاز از گل گهر سیرجان به علت استفاده از اریک باگناما را تایید کرد اما با وجود صدور این رای قطعی، باشگاه گل گهر درخواست دیگری را برای رسیدگی مجدد به پرونده داده است.

صبح امروز امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در گفت و گوی تلفنی با برنامه "سلام صبح بخیر" بار دیگر در مورد رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد بازیکن گابنی این تیم که منجر به کسر 7 امتیاز از حساب تیم گل گهر شد صحبت کرد و از اعتراض مجدد مدیران باشگاه سیرجانی به فدارسیون فوتبال برای اعاده دادرسی و پذیرش آن خبر داد.

باشگاه گل گهرسیرجان حدود 2 هفته پیش در خواست خود را برای اعاده دادرسی به کمیته استیناف ارایه کرده و باید دید کمیته استیناف نسبت به ادعای قلعه نویی چه واکنشی نشان می‌دهد.

استقلال یکی از تیم هایی است که از این کسر امتیاز منتفع شده و این اتفاق، اعتراض تیم رقیب یعنی پرسپولیس را به دنبال داشته و در صورت برگشت حکم، می تواند به نفع شاگردان گل محمدی تمام شود.

اعاده دادرسی چیست؟

بروز هرگونه اشکال در دادرسی نیازمند بررسی مجدد پرونده است. اعتراض به حکم صادره قطعی و درخواست پیگیری پرونده های مختومه، از طریق اعاده دادرسی امکان پذیر است. اعاده در لغت به معنای بازگرداندن است. با درخواست محکوم علیه(خوانده یا متهم)، پرونده با وجود صدور حکم قطعی، مجددا در دادگاه صادر کننده حکم، مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید