واکنش مربی استقلال به بیانیه های قبل از دربی

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شناخت خوبی از نفت داریم و امیدوارم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، هفته گذشته در جریان بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از سوی داور کارت قرمز دریافت کرد و از حضور در نشست خبری قبل بازی آبی‌ها مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم این مسابقات محروم شد.

بر این اساس، صالح مصطفوی مربی استقلال به نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر آمد و اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال برای حفظ روند خودش به میدان می‌آید. ما شناخت خوبی از صنعت نفت آبادان داریم و برای بازی پیش رو، تمام تلاش خود را می‌کنیم که روند موفقیت‌آمیز خود را ادامه دهیم و نتیجه مورد نظر خود را کسب کنیم.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: بازیکن جدید تیم ما با تیم تمرین کرده است  اما از صدور کارت بازی او خبر ندارم. ما برای بازی پیش رو روزبه چشمی را در اختیار نداریم و چند بازیکن مصدوم داریم که قرار است با تلاش کادر پزشکی آماده شوند.

او درباره با توجه به در پیش بودن داربی پایتخت، اظهار کرد: اینجا کنفرانس پیش از بازی صنعت نفت آبادان است. تفکر فرهاد مجیدی، بازی به بازی بوده و هر بازی اهمیت خودش را دارد. بازیکنان این بازی را جدی گرفته‌اند و ما با ۱۰۰ درصد توان خود به میدان می‌رویم.

مربی استقلال درباره پر بودن لیست استقلال  و خارج نشدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از لیست این تیم گفت: این مشخص بود چون پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر بسته شده بود و این ۲ به تیم‌های دیگری رفتند و ما بازیکن جدیدی نمی‌توانیم بگیریم.

مصطفوی درباره بیانیه‌های رد و بدل شده میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت:‌ این در حیطه وظایف من نیست و من درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم.

او در واکنش به وضعیت قرارداد رافائل سیلوا گفت: وقتی شما در پنجره نقل وانتقالاتی تابستانی هستید، سلیقه مربیان برای جذب بازیکن باز است. غیر از این، شرایط سخت می‌شود. به نظر من تصمیم درستی در این رابطه گرفته شده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید