امیدواری پرسپولیسی ها توام با متلک به استقلالی ها

بازیکنان پرسپولیس با وجود عقب ماندگی شش امتیازی همچنان امیدوار به بازپس گیری صدرجدول از رقیب سنتی هستند و البته در این بین آنها را از کنایه ها هم بی نصیب نمی گذارند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لیگ برتر فوتبال به یک سوم پایانی اش رسیده و استقلال فاصله اش را در صدر با نزدیک ترین رقیبش یعنی پرسپولیس به 6 امتیاز افزایش داده است. اما با توجه به این که دربی برگشت مانده هنوز بسیاری از پرسپولیسی ها از امیدواری برای قهرمانی می گویند.

رامین رضاییان با انتشار پستی نوشت: وقتی کارمان تمام شد دست از تلاش بر می داریم نه وقتی که خسته شدیم. پس ما در این مسیر سخت با جان و دل برای قهرمانی می جنگیم و من ایمان دارم که ما می توانیم. کارهای بزرگ برای بازیکنان و تیم های بزرگ نشد نداره.

سیامک نعمتی هم خطاب به استقلالی ها نوشت: ما چندین ساله که این حس و حال امروز شما رو داریم اما هنوز یک سوم از لیگ باقی مونده خوش باشین با این حال چند روزتون.

کمال کامیابی نیا، هافبک پرسپولیس هم به هواداران امید داد: ابتدا بابت نتیجه روز گذشته از همتون عذرخواهی می کنم و صادقانه میگم که هم من و هم تک تک اعضای تیم مطمئنم که بیشتر از همه بابت این موضوع ناراحت هستیم. با این حال تنها قولی که می تونم بدم و تو پنج فصل اخیر هم روی این قول استوار موندیم تلاش و مبارزه برای خوشحالی شماست. 9 هفته باقی مونده و به تک تک هوادارای عزیزمون که همیشه با انرژی مبت شون بزرگترین دلگرمی ما بودند این قول رو میدم که با بالاترین حد توان بجنگیم مطمئن باشید که قهرمان تیمیه که هفته آخر صدرنشین جدول باشه. فینال نه، 9 جنگ بزرگ پیش رو داریم؛ از همین ثانیه برای تک تک این بازی ها مردونه می جنگیم و همونطور که تا به امروز هیچ چیزی کم نگذاشتیم باز هم تلاش می کنیم و می دونیم که شما هم بیشتر از ما به قهرمانی عادت دارید. اینکه رتبه دوم جدول هم برای شما آزار دهنده است نشون دهنده همین میل بزرگ همگی ما به بردن و قهرمانی پیاپی هستش. پس یا علی می گیم و میریم برای یک مبارزه 9 گانه تا سکوی قهرمانی.

دیدگاه تان را بنویسید