جی پلاس؛

کامبک بارسلونا و شکست سنگین یونایتد در دربی منچستر/ پورتو روی کاکُل یک ایرانی+ عکس و ویدیوی گل ها

دیدار تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی با پیروزی ۴ بر یک سیتیزن ها به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکشنبه شب پورتو در بیست‌وپنجمین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه فریرا 4 بر 2 پیروز شد. سیلوا پپه (17)، اوانیلسون (38 و 53) و مهدی طارمی (59) زننده چهار گل پورتو بودند. گل‌های دوم و سوم پورتو روی پاس طارمی به دست آمدند. گل‌های فریرا را ژوآن دلگادو (31) و نیکولاس گایتان (66) به ثمر رساندند. در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پورتو با 67 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (61 امتیاز) و بنفیکا (57 امتیاز) دوم و سوم هستند.

 

 

سیتی، یونایتد را له کرد

در ادامه روز دوم از هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس و در مهمترین بازی این هفته، امروز (یکشنبه)، منچسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد، به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری قاطع 4 بر یک منچسترسیتی به پایان رسید. در این بازی کوین دی‌بروینه ستاره بلژیکی خط میانی منچسترسیتی، دو بار در دقایق 5 و 28 گلزنی کرد. همین کار توسط ریاض محرز هم تکرار شد و ستاره الجزایری نیز در دقایق 68 و 90 دروازه شیاطین سرخ را باز کرد. این در حالی بود که منچستریونایتد با گلی که جیدون سانچو در دقیقه 22 زد به بازگشت به بازی و کسب امتیاز از این بازی امیدوار شده بود. به این ترتیب برای پنجمین بار و البته نخستین بار از فصل 19-2018، منچسترسیتی توانست هر دو دربی شهر منچستر در طول یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر را ببرد و به اصطلاح دبل کند. در سمت مقابل اما منچستریونایتد تنها دومین شکست خود در 14 بازی‌اش تحت هدایت رالف رانگنیک را متحمل شد. با این نتیجه منچسترسیتی، 69 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده دومی که البته یک بازی کمتر دارد به 6 امتیاز افزایش داد تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند. یونایتد اما با قبول هفتمین باختش در این فصل 47 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند تا ضربه بزرگی به شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده وارد شود.

 

 

کامبک بارسلونا مقابل الچه

در سومین روز از هفته بیست‌و هفتم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) از ساعت 18:45 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا میهمان الچه بود که این بازی با پیروزی 2 بر یک بارسایی‌ها به پایان رسید. بارسلونا در حالی 3 امتیاز این بازی را از آن خود کرد که این تیم الچه بود که با گلزنی فیدل چاوس در دقیقه 44 زودتر به گل رسید. فران تورس در دقیقه 60 کار را برای بارسلونا به تساوی کشاند و 6 دقیقه به پایان وقت‌های عادی بازی هم ممفیس دپای از روی نقطه پنالتی (فرصتی که در نتیجه خطای هند بازیکن حریف در محوطه جریمه الچه به شاگردان ژاوی داده شد) ورق را به سود تیم میهمان برگرداند.  در ادامه خاویر پاستوره در دقیقه 88 از الچه اخراج شد، تا کار تیم میزبان برای فرار از شکست خانگی سخت‌تر شود. بارسلونا با این نتیجه سیزدهمین پیروزی در بیست‌و‌ششین بازی فصل خود را کسب کرد و ضمن صعود به رده سوم جدول، فاصله خود را با سویای رده دومی به 7 امتیاز کاهش داد.

 

 

 

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

منچستریونایتد سانچو

منچستریونایتد سانچو

منچستریونایتد منچسترسیتی

منچستریونایتد منچسترسیتی

منچستریونایتد منچسترسیتی

منچستریونایتد منچسترسیتی

منچستریونایتد منچسترسیتی

بارسلونا الچه

بارسلونا الچه

بارسلونا الچه

بارسلونا الچه

دیدگاه تان را بنویسید