از ماسه تا زمین چمن؛ رویای حسینی برای حضور در دروازه پرسپولیس

دروازه بان پرافتخار تیم ملی فوتبال ساحلی از علاقه خود برای قرار گرفتن در درون دروازه پرسپولیس گفت و اشاره کرد که در این زمینه به مسائل مالی فکر نمی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که دروازه پرسپولیس در هر بازی روی اتفاقات و عملکرد ضعیف دروازه‌بان های این تیم باز می‌شود، پیمان حسینی از آرزوی خود برای قرار گرفتن درون دروازه این تیم سخن می‌گوید.

این چهره سرشناس کسی نیست جز پیمان حسینی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی که در 38 سالگی، درباره رویایش یعنی بازی برای پرسپولیس صحبت کرده است.

فرهیختگان نوشت: حسینی می‌گوید:" هر دروازه‌بانی دوست دارد روزی درون دروازه پرسپولیس بایستد. تنها آرزویی که به آن نرسیدم همین بود و هر روزی که این تیم نیاز داشته باشد آماده‌ام. سال 84 لیگ برتر بازی کردم و سال‌ها در شموشک نوشهر و آپادانا در لیگ یک بازی کردم و تجربه بازی در چمن را دارم. اینها را نمی‌گویم تا با دروازه‌بان‌های این تیم اعلام رقابت کنم‌. من موفقیت دروازه‌بان‌های پرسپولیس را می‌خواهم اما اگر روزی نیاز باشد و یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس بخواهند برای من افتخار است تا در کنار سیدجلال حسینی و بقیه بچه‌ها باشم."

حسینی برای اینکه نشان دهد چقدر برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس انگیزه دارد، به این نکتته اشاره کرده که اصلا در این موضوع به مسائل مالی فکر نمی‌کند:" بازی کردن در پرسپولیس میلیاردها تومان می‌ارزد و من در آن جایگاه و شرایط نیستم که بخواهم چنین حرفی بزنم و اگر هم مصاحبه داشتم و صحبت‌هایی کردم برای اینکه گلرهای فعلی پرقدرت‌تر به کارشان ادامه دهند و حتی اگر نیاز شد و تصمیم گرفتند من هم کمک کنم بدون چشمداشت و در کمال میل در کنار دو گلر این تیم قرار می‌گیرم."

دیدگاه تان را بنویسید