آمار درخشان شاگردان ژاوی؛ واکنش جالب باشگاه بارسلونا + عکس

تیم بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز، آمار درخشانی را در 6 بازی گذشته خود به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال بارسلونا که بعد از مسی شرایط بسیار بدی را پشت سر می‌گذاشت، اکنون با هدایت ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی روزهای خوشی را سپری می‌کند و با خریدهای جدیدش در نیم فصل آمار درخشانی را در ماه فوریه به ثبت رساند تا مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار بگیرد.

بارسلونای ژاوی در ماه فوریه 6 بازی سخت در لالیگا و لیگ اروپا را پیش رو داشت که موفق شد در 4 بازی با زدن 4 گل به پیروزی برسد و در دو بازی هم به تساوی دست پیدا کند. البته در آن دو بازی هم که مساوی شد تیم ژاوی موقعیت‌های گل بسیاری را روی دروازه حریفان ایجاد کرده و تنها با بی‌دقتی مهاجمان خود در امر گلزنی ناکام ماند تا با تساوی متوقف شود.

بلوگرانا در لالیگا 4 بازی گذشته خود مقابل اتلتیکو مادرید، اسپانیول، والنسیا و اتلتیک بیلبائو را به ترتیب با نتایج 4-2، 2-2، 4-1 و 4-0 پشت سر گذاشته است تا با سه برد و یک تساوی، عملکرد درخشانی را به ثبت رسانده باشد. شاگردان ژاوی در لیگ اروپا نیز مقابل ناپولی در نیوکمپ با نتیجه 1-1 متوقف شده و در ناپل با نتیجه 4-2 به برتری دست یافتند.

نکته قابل توجه در نتایج به دست آمده برای بارسلونا، پیروزی‌های 4 گله شاگردان ژاوی در 4 بازی گذشته مقابل اتلتیکو مادرید، ناپولی، والنسیا و اتلیتک بیلبائو بوده است. صفحه رسمی باشگاه بارسلونا در اینستاگرام نیز نسبت به عملکرد خوب این تیم در 6 بازی گذشته واکنش جالبی نشان داد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

بارسلونا

 

دیدگاه تان را بنویسید