پاسخ برانکو به سپاهان برای جانشینی محرم نویدکیا

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان درباره پیشنهاد باشگاه سپاهان گفت: من با عمان قرارداد دارم و به هر قراردادی که امضا کرده ام پایبند بوده و خواهم بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسئولان سپاهان با استعفای محرم نویدکیا مخالفت کردند اما او کماکان اصرار به جدایی از نیمکت این تیم دارد. برهمین اساس گفته می شود مسئولان این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان که سابقه حضور در پرسپولیس و تیم ملی را هم دارد مذاکره کرده است.

مهر نوشت: برانکو ایوانکوویچ، که در ابتدای فصل گذشته نیز با پیشنهاد محمدرضا ساکت برای حضور در رأس کادر فنی سپاهان روبرو شده بود از واضح بودن تصمیمش برای ماندن یا رفتن از عمان صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی عمان درباره احتمال حضور در اصفهان گفت: من در حال حاضر در مسیر بازگشت به کرواسی هستم و می‌خواهم این چند روز برنامه ریزی مشخص خودمان برای آینده را باز هم انجام دهم.

وی درباره اینکه آیا با پیشنهاد سپاهان روبرو شده است یا خیر، گفت: من با تیم ملی عمان قرارداد دارم. من یک مربی هستم و یک مربی باید حرفه ای نگاه کند. آنچه مشخص است مسیری است که برای خودم در ابتدای قرارداد با تیم ملی عمان تعیین کردم.

برانکو که به دلیل سفر با هواپیما به کشور کرواسی فرصت اندکی برای گفتگو داشت در پایان خاطرنشان کرد: یک حرفه ای باید همیشه متعهد باشد. من هم به هر قراردادی که امضا کرده ام پایبند بوده و خواهم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید