نتایج پلی‌آف لیگ برتر والیبال|‌ پیروزی پیکان و سپاهان در گام نخست

در دو بازی نخست پلی‌اف لیگ برتر والیبال مردان، پیکان و سپاهان برابر حریفان خود پیروز شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در نخستین روز از بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان ایران، امروز (سه‌شنبه) 3 اسفند 1400 دو دیدار برگزار شد که در پایان، تیم‌های پیکان و سپاهان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

در اولین دیدار این مرحله تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان پیمان اکبری در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۹ مقابل رقیب خود به برتری رسیدند. در این دیدار حمزه زرینی از پیکان با کسب ۱۴ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد. در تیم شهرداری ارومیه نیز رحمان داودی  با ۱۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بود. دیدار برگشت مرحله پلی‌آف این دو تیم پنج‌شنبه، ۵ اسفند از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

در دومین بازی این مرحله نیز تیم‌های سپاهان اصفهان و پاس گرگان به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان رحمان محمدی‌راد، در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵-۱۵، ۲۵-۱۷ و ۲۵۲۰ به برتری رسیدند. در این دیدار امیر غفور از سپاهان با کسب ۱۳ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد. اسماعیل مسافر هم از تیم پاس گرگان با کسب ۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم خود بود. دومین مسابقه بین این دو تیم پنجشنبه، پنج اسفند از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد. ‌

مرحله نخست پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از سوم تا هشتم اسفندماه با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان پیگیری می‌شود. دور رفت مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ برتر مردان سه‌شنبه و چهارشنبه (سوم و چهارم اسفندماه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید