جی پلاس

از استوری اتحاد تا کوبیدن کاور آبی/ وریا از چه چیز شاکی است؟

فاصله بین استوری اتحادبخش وریا غفوری تا کوبیدن کاور در تمرین و در اختیار باشگاه قرار گرفتن 24 ساعت نبود!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که استقلال بهترین شرایط 7-8 سال اخیرش را تجربه می کند، کاپیتان آبی ها نسبت به چیزی معترض است که کسی از آن خبر ندارد. اعتراضی که ریشه جدی دارد و حرکات نمایشی مانند استوری های حمایتی نمی تواند اختلاف عمیق او با کادر فنی را پنهان کند.

غفوری در اواسط نیم فصل اول چندین بار مصدوم معرفی شد تا غیبتش در تمرینات موجه جلوه داده شود، اما هرگز گزارش پزشکی دقیق درباره ناحیه مصدومیت، میزان و شدت آسیب و زمان تخمینی بهبود ذکر نشد تا مشخص شود که مصدومیت ها یا وجود نداشته یا حداقل دلیل اصلی غیبت در تمرین نبوده است.

یکی دو باری نیز غفوری با بهانه سرماخوردگی در تمرین حاضر نشد. اما حالا کار اختلاف او به قدری بالا کشیده که دیگر نمی توان آن را به هیچ شکل لاپوشانی کرد. در آخرین جلسه تمرین استقلال وریا کاور را به شدت بر زمین می کوبد و مجیدی هم او را در اختیار باشگاه قرار می دهد.

سرمربی استقلال در این فصل بارها از اهمیت نظم و انضباط تیمی سخن گفته و این که در این زمینه حتی با برادرش هم شوخی ندارد و او را بابت دیر کردن در تمرین دو بار محروم کرده است. باید منتظر ماند و دید وریا غفوری که در اختیار باشگاه قرار گرفته شده چه تصمیمی درباره اش گرفته می شود.

آبی ها در گذشته بارها با بازیکنانی نظیر دانشگر، مظاهری، اسماعیلی و ... مماشات کرده اند و احتمال این که وریا هم با وساطت و پادرمیانی بزرگان به جمع استقلالی ها برگردد کم نیست. نکته دیگر این که دو مدافع استقلال هنوز تعیین تکلیف نشده اند و شاید رایزنی باشگاه برای به تعویق افتادن سربازی آنها به جایی نرسد. در این صورت بعید است مجیدی یک مدافع دیگر و البته کاپیتانش را به راحتی از دست بدهد.

مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یکی دیگر از افرادی است که رابطه خوبی با غفوری ندارد. مظلومی چندباری علیه اظهارنظرهای سیاسی - اجتماعی غفوری موضع گرفته بود و معتقد بود او به عنوان یک فوتبالیست فقط باید تمرکزش را در مستطیل سبز بر روی فوتبال متمرکز کند و به مسائل حاشیه ای اجتماعی - سیاسی کاری نداشته باشد.

نکته دیگر یکی دو مصاحبه ای است که مجیدی از ابتدای فصل انجام داده و تاکید کرده که غفوری در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد. به این معنا که فرهاد غفوری را کاپیتان اصلی تیمش می داند. حالا باید منتظر ماند و دید پس از اتفاقات امروز کار با عذرخواهی و بازگشت به تمرین خاتمه پیدا می کند یا وریا مسیر دیگری را ادامه می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید