گزارش جی پلاس از هفته هجدهم لیگ برتر

پرسپولیس دست بردار آبی‌ها نیست/ استقلالِ اقتصادی از تراکتور هم گذشت!+ جدول

تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر با یک گل از سد تراکتور گذشت و پرسپولیس نیز 2 بر صفر آلومینیوم را از پیش رو برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و از ساعت 19:30 میزبان آلومینیوم اراک بود که در نهایت با گل های حامد پاکدل و رضا اسدی به پیروزی رسید. استقلال هم با گل حسین زاده تراکتور را شکست داد.

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر

هوادار صفر- سپاهان صفر

فجر سپاسی صفر - صنعت نفت صفر

ذوب آهن صفر - پیکان 2 ؛ گل: مجتبی حقدوست(77)

نفت مسجدسلیمان صفر- پدیده یک؛ گل: محمدرضا فلاحیان(4+90)

مس یک - فولاد یک؛ گل: شاهین توکلی(42) برای مس/ محمدرضا خلعتبری(70) برای فولاد

نساجی یک - گل گهر 2؛  گل: شایان مصلح(37)، سعید صادقی(P63) برای گل گهر/ کریم اسلامی(70) برای نساجی

photo_2022-02-18_21-29-13

پرسپولیس پشت رقیب را خالی نمی کند!

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی و مهدی عبدی.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، امیرنوری، اسماعیل شریفات، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد بایرامی.

نیمه اول

در دقیقه ۱۲ آلومینیوم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما ضربه نقی‌زاده در یک موقعیت نسبتا مساعد از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت. در دقیقه ۱۶، پرسپولیسی‌ها خطرآفرین ظاهر شدند و ضربه سر امیری وارد دروازه آلومینیوم شد اما کمک داور این گل را آفساید تشخیص داد. ثانیه‌هایی بعد باز هم عبدی از مقابل محوطه هجده قدم در موقعیت مناسب قرار گرفت که ضربه او از کنار دیرک دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۰، فخرالدینی موقعیتی را برای آل‌کثیر خلق کرد که ضربه او در یک موقعیت مناسب در داخل چارچوب جای نداشت و به بیرون رفت. در دقیقه ۵۸، موقعیتی پرسپولیس اولین موقعیت جدی خود در این نیمه را خلق کرد که ضربه رامین رضاییان از مقابل محوطه جریمه به اوت رفت. در دقیقه ۶۰، برخوردی در دهانه محوطه جریمه آلومینیوم شکل گرفت که ابتدا داور خطای پشت محوطه جریمه گرفت که مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت اما در ادامه مشخص شد کمک داور صحنه قبل از این برخورد را آفساید گرفته بود. رامین رضاییان در دقیقه ۶۲ برای دومین بار شوت زد که این ضربه در داخل چارچوب نبود و توپ به بیرون رفت. رضاییان یک بار دیگر در دقیقه ۷۲، توپی را به دهانه دروازه فرستاد که مدافع آلومینیوم قبل از خلق یک موقعیت خطرناک، توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۷۳ دوبار دروازه پرسپولیس به صورت متوالی تهدید شد. ابتدا شوت بازیکن آلومینیوم از فاصله ۳۰ متری به صورت نامطمئن توسط لک دفع و شوت برگشتی توسط آل کثیر قبل از رسیدن به لک، توسط هانانوف دور شد. گل: در دقیقه ۷۶ حامد پاکدل، بازیکن تعویضی دقایقی بعد از ورود به زمین توانست در موقعیت تک به تک دروازه تیم سابق خود را باز کند گل دوم: در دقیقه ۹۴ رضا اسدی در یک رفت و برگشت گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

استقلال همچنان در صدر

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عزیز آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و رضا دهقانی

نیمه اول

دو تیم بازی محتاطانه و تقریبا کسل کننده‌ای را در طول بازی به نمایش گذاشتند. جدی‌ترین موقعیت بازی هم در دقیقه هشتم روی اشتباه مدافع تراکتور خلق شد که توپ با برخورد ناگهانی به او، تغییر مسیر داد و به دیرک دروازه اخباری برخورد کد. در سایر دقایق، مدافعان دو تیم اجازه خلق موقعیت گل را ندادند. در ادامه و در دقیقه ۴۱، کوین یامگا پشت سر مدافعان تراکتور صاحب موقعیت شد که نادر محمدی برای دفع توپ خطر کرد و ضربه او به سمت دروازه تراکتور رفت و از کنار دیرک دروازه راهی اوت شد. این کرنر هم خطرناک بود اما اخباری ضربه ژستد را مهار کرد.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۲، کوین یامگا مقابل محوطه شش قدم با اخباری تک به تک شد که ضربه او با دخالت اخباری وارد دروازه نشد و به کرنر رفت. ضربه کرنر هم خطرناک بود و ضربه سر محمد دانشگر به سمت دروازه حریف، در مسیر خروج از دروازه، توسط کیانی دفع شد. در دقیقه ۶۸ استقلال باز هم توسط کوین یامگا خطرآفرین ظاهر شد. وینگر آبی ها بعد از دریبل چند بازیکن، پاس رو به عقب داد که این ضربه دقیق نبود و توپ دور شد. گل: امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۷۰،  با محمدرضا اخباری تک به تک شد و با یک ضربه چیپ و فنی دروازه تراکتور را باز کرد. در دقیقه ۷۲، وریا غفوری با شوت از مقابل محوطه جریمه دروازه اخباری را تهدید کرد که این شوت با مهار ناقص کاپیتان تراکتور به بیرون رفت.

استقلال تراکتور

استقلال تراکتور سیاوش یزدانی

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید