تهدید سه ستاره بایرن به قتل برای نجات فوتبال!

با تهدید ، سه ستاره بزرگ بایرن مونیخ از طریق یک نامه به قتل، پلیس جنایی آلمان تحقیقات خود برای پیدا کردن متهم را آغاز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نشریه بیلد امروز در گزارشی خبر از رخ دادن اتفاق عجیب و غیرمنتظره ای در فوتبال آلمان داده است. بر اساس ادعای این نشریه، پلیس آلمان در حال بررسی و تحقیق نامه ای تهدید آمیز خطاب به سه ستاره بایرن مونیخ بوده و به دنبال فرستنده این نوشته است. این نامه خطاب به رابرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و سرژ گنابری بوده و در تاریخ 12 ژانویه به دفتر این باشگاه در سنت پائولی ارسال شد. در این نامه تهدید آمیز آمده است؛ "نجات لیگ، نجات فوتبال. آتش و مرگ بر خوک های کثیف بایرن مونیخ."

این تهدید بسیار جدی گرفته شد و خیلی سریع از سوی دفتر باشگاه به اداره پلیس جنایی هامبورگ اطلاع داده شد. نامه از حیث اثر انگشت و ردیابی DNA مورد بررسی قرار گرفته و فدراسیون فوتبال آلمان نیز در جریان قرار گرفته است. این تهدیدها همچنین متوجه داوران بوندسلیگایی نیز بوده و به همین علت پلیس با جدیت در حال بررسی این پرونده است.

فلوریان آبنست، سخنگوی پلیس آلمان در این خصوص به نشریه بیلد گفت: "ما به مواردی چون تهدید و برهم زدن آرامش عمومی از طریق تهدید جرایم جنایی حساسیت فراوانی داشته و در حال بررسی سوابق این اتفاق هستیم."

البته باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال آلمان در حال حاضر از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرده اند. اما سوالاتی از این دست پیش روی پلیس وجود دارد؛ چرا نامه به سنت پائولی فرستاده شد؟ آیا تنها یک نفر فرستنده نامه بوده یا گروهی دست به انجام این کار زده اند؟ آیا تهدیدها از بین هواداران فوتبال بوده یا گروهی دیگر؟ همه سوالات در حال حاضر بدون پاسخ باقی مانده و تلاش پلیس برای یافتن سرنخی در رابطه با این داستان ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید