صراحت لهجه ستودنی مدیرعامل نساجی!

مدیرعامل نساجی از مسئولان فوتبال خواست علت واقعی عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها را به مردم بگویند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس درباره علت تاخیر در آغاز بازی و اینکه گفته شده به دلیل ورود تماشاگران به ورزشگاه معترض بوده است، اظهار کرد: ما به ورود تماشاگران اعتراض نداشتیم. ما در این شهر (مشهد) ۴۵ نفر هستیم اما دیدیم نزدیک بیشتر ۱۰۰ نفر روی سکو بودند و می‌گفتند هوادار نساجی هستند. ما هم گفتیم آنها را به بیرون هدایت کنند چون ما آنها را نمی‌شناختیم. از طرفی بازی با استرس برای ما شروع شد و بازیکنان ما تمرکز نداشتند.

وی افزود: اگر بازی با تماشاگر است اجازه بدهید ۵۰ هزار نفر بیایند. مسابقات رشته‌های دیگر را ببینید. اگر قرار است تماشاگر باشد اجازه بدهند همه بیایند و لذت ببرند. البته نیروی انتظامی دیر آمد و پرسپولیس می‌خواست بازی زودتر برگزار شود. خیلی‌ها حرص می‌خوردند که اتفاقی رخ بدهد و بازی ۳ بر صفر شود. این برای ما جای سوال داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا نبود تماشاگران در ورزشگاه به خاطر اجازه ورود بانوان است؟ گفت: جشنواره فجر را ببینید. ما نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم. اگر به خاطر بانوان است که در بازی تیم ملی با عراق، بانوان آمدند و خیلی هم خوب بازی انجام شد. اگر به خاطر بانوان این ممنوعیت است شفاف بگویید. اگر هم قرار نیست، این کار قشنگ نیست.

وی درباره مباحث داوری بازی هم گفت: صحنه‌های داوری که برای تیم‌ها بزرگ رخ می‌دهد برخی کارشناسان برای اینکه به آنها هجمه وارد نشود می‌گویند به نظر داور احترام می‌گذاریم اما فیلم را دیدم و متوجه شدم که داور می‌توانست در صحنه گل مردود ما، آفساید نگیرد اما گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید