پای شیخ سلمان هم به ماجرای برکناری عزیزی خادم باز شد! + عکس

مهرداد سراجی پس از حکم سنگین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، نامه ای را در ارتباط با درخواست برای برکناری عزیزی خادم و واکنش کمیته اخلاق به به شیخ سلمان رییس AFC نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در اقدامی غیر منتظره و همزمان با درخواست اعضای هیات رئیسه برای برکناری عزیزی خادم، در حکمی سنگین مهردادی سراجی، یکی از اعضای هیات رئیسه را به 6 ماه محرومیت از فوتبال محکوم کدده است.

مهرداد سراجی در نامه‌ای خطاب به شیخ سلمان به این نکته اشاره کرده که بعد از درخواست او و 4 عضو دیگر هیات رئیسه برای تشکیل جلسه‌ای به منظور عزل موقت شهاب عزیزی خادم، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، او را 6 ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده و از همان زمان، او امکان دسترسی به ایمیل فدراسیون و همچنین کارتابلش را ندارد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در بخش دیگری از این نامه، اطلاعیه کمیته اخلاق را هم به اطلاع رئیس AFC رسانده که بر اساس آن کمیته اخلاق، مسئولین و اهالی فوتبال و رسانه‌های متخلف! را تهدید به برخورد کرده است. اتفاقاتی که از دید سراجی، خروجی خوبی برای فوتبال ایران به همراه نخواهد داشت. او از AFC خواستار ورود به این ماجرا شده است.

سراجی در پایان نامه‌اش، درباره محرومیتش از حضور در جلسه این هفته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم توضیح داده است.

برکناری عزیزی خادم

برکناری عزیزی خادم

دیدگاه تان را بنویسید