یادداشت جی پلاس

مدارا با اتوبوس بی اخلاقی/ کنعانی زادگان مدعی است؛ نه مجرم!

در حالی که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بی انضباطی و بی اخلاقی محمدحسین کنعانی زادگان اثبات شد اما او هم چنان بدون عذرخواهی به واکنش های اینستاگرامی اش ادامه می دهد و گویا هیچ اتفاقی نیفتاده و او هیچ خطایی مرتکب نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شبنم روحی: ماجرای بی اخلاقی محمدحسین کنعانی زادگان با حکم کمیته انضباظی اثبات شد و این بازیکن حالا دیگر متهم نیست چرا که جرمش تایید و برای آن رای هم صادر شده است. با وجود این جرم زشت و زننده مدافع تیم ملی فقط با 100 میلیون جیمه نقدی و دو جلسه محرومیت فرمالیته رو به رو شد که به عقیده بعضی یک رای مصلحتی بود!

رفتار و اشتباه بزرگ کنعانی زادگان آن هم در اردوی تیم ملی فوتبال نه فقط در ایران بلکه در کل فوتبال دنیا یک حرکت زشت و بی اخلاقی محسوب می شود و شخص خاطی با سنگین ترین جریمه رو به رو می شود. اما در ایران کمیته انضباطی بعد از پایان بازی های مهم ملی یاد برگزاری جلسه انضباطی این بازیکن افتاد و برای دو بازی که تاثیری در سرنوشت تیم ملی ندارد حکم محومیت صادر می کند؛ در حالی که این اتفاق می توانست قبل از دیدار با عراق رخ دهد. قرار نیست حکمی صادر شود که کنعانی زادگان برای همیشه از فوتبال دور بماند یا حتی بالاتر از جرم ثابت شده اش باشد اما حداقل انتظار برخورد مناسب با این خطای زننده یک ملی پوش است.

نکته تاسف بار و شاید مهم تر نوع برخورد کنعانی زادگان درباره این پرونده است. فدراسیون و اسکوچیچ پیش از این اعلام کردند که نباید قصاص قبل از جنایت داشته باشیم و کاملا هم صحیح است اما حالا که این جرم ثابت شده خود کنعانی زادگان هم باید نشانه ای از پشیمانی داشته باشد.

او نه تنها پشیمان نیست بلکه مقابل هرانتقاد (حتی مجازی و غیرمحترمانه) واکنش نشان می دهد گویا او هیچ خطایی مرتکب نشده و تمام صحبت ها بیهوده بوده است.  کنعانی زادگان باید از اظهارنظرهایی که او را بی گناه  نشان می دهد، دست بردارد و حداقل به صورت ظاهری هم از بی اخلاقی خود پیشمان و  شرمسار باشد.

کنعانی زادگان که هنوز عرقش از بازی برای الاهلی خشک نشده در استوری خود پاسخ یک انتقاد را می دهد اما هنوز از آن بیانیه ها که برای پول و کری خوانی می دهد برای عذرخواهی صادر نمی کند!

با این مدارای بی  دلیل، عجیب نیست که چند ماه دیگر دوباره چنین پرونده ای در میان ملی پوشان رو شود و با 100 میلیون همه چیز به پایان برسد!

دیدگاه تان را بنویسید