کناره گیری غیررسمی پروفسور از تیم ملی هندبال! + عکس

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که با شرایط موجود برای تیمش، تصمیم به قطع همکاری گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی هندبال ایران با هدایت سرمربی اسپانیایی خود توانست سهمیه جام جهانی را به دست آورد اما پروفسور اسپانیایی تمایلی به تمدید قراردادش ندارد.

فارس نوشت: ظاهراً مانوئل مونتایا فرناندز در عربستان و پیش از عزیمت تیم ملی به ایران با بازیکنان خداحافظی کرده است. قرارداد این مربی تنها تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا بوده این در حالی است که پیش از این گفته می شد احتمالاً زمینه حضور این مربی نامدار حداقل تا پایان بازیهای آسیایی فراهم خواهد شد.

وی در صفحه شخصی خود خبر از خداحافظی اش داده و در بخشی از صحبت های خود به مسئله کمبود امکانات اشاره کرده است: « اختلافات در مورد نیازهای یک تیم ملی باعث شد تا این تصمیم را بگیرم. این زمان‌ها برای مدیریت آسان نیست اما اینکه بخواهید جزو اولین‌ها باشید، خیلی بیشتر از این‌ها به کار نیاز دارد. از همه شما که در این مدت در این کشور بزرگ به من کمک کردید و باعث شدید احساس کنم در خانه‌ام هستم، تشکر می‌کنم. »

حال باید دید فدراسیون هندبال کشورمان چه واکنش و چه تصمیمی در این خصوص خواهد داشت. تیم ملی هندبال ایران سال آینده باید به مسابقات جهانی لهستان - سوئد اعزام شود و به طور قطع باید سرمربی خود را هر چه زودتر معرفی کند.  

کناره گیری غیر رسمی پروفسور از تیم ملی هندبال

دیدگاه تان را بنویسید