بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیروکمان

صالحی امیری، نصراله سجادی، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی پس از بازدید از اردوی قایقرانی، از اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان تیراندازی با کمان بازدید کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خدا قوت و خسته نباشید به مسئولان فدراسیون ،کادر فنی و ملی پوشان اظهار کرد:با تلاش آقای شعبانی بهار تیروکمان طی سالهای اخیر رشد خوبی در عرصه قهرمانی و همگانی داشته است و این روند کماکان ادامه دارد.

صالحی امیری گفت: امروز با کادر فنی خود آمدیم تا از نزدیک مسائل خود را مطرح کنید؛ اتفاق خوبی که در تیروکمان افتاده حضور آقای شعبانی بهار در راس آن است ،مدیری باتجربه و پرتلاش،تیروکمان مسیر خوب و درخشانی در پیش دارید. ما در حمایت از این فدراسیون تا الان کوتاهی نکردیم و قطعا به کمک خود ادامه خواهیم داد و در بحث تامین تجهیزات نیز با همت فدراسیون هم‌ما و هم مسئولان وزارت ورزش در کنار شما خواهیم بود.

وی گفت:باید از جوان‌گرایی در تیروکمان تشکر کنیم و از تصمیم شجاعانه آقای شعبانی بهار حمایت خواهیم کرد چراکه نسل جوان بسیار با انگیزه و پرتلاش هستند؛ انصافا تیروکمان بسیار بی حاشیه و با برنامه پیش میرود و حتما در هانگژو و المپیک پاریس خواهد درخشید.

در ادامه دکتر شعبانی بهار گزارشی از روند برگزاری اردوها، رکوردها و جوان‌گرایی در تیروکمان ارائه کرد و گفت: انصافا حمایت های مالی کمیته همیشه شامل حال ما بود و حامی ما بودند و در سخت ترین شرایط شخص آقای صالحی امیری حامی ما بودند و از زحمات وزارت ورزش و جوانان که همواره حامی این رشته المپیکی بودند قدردانی می کنم ،همین حمایت‌ها ما را در انجام‌وظایفمان کمک می کرد.

بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ملی ریکرو گفت:حضور شما در اردوی تیم‌های ملی جدای از انگیزه همواره باعث خیر بوده است چرا که از نزدیک از دغدغه های ما مطلع و در صدد رفع آن بر می آیید، در حال حاضر هم اردوی آماده سازی تیم ملی ادامه دارد و از زحمات فدراسیون هم قدردانی می کنیم.

همچنین تعدادی از ملی پوشان و مربیان نیز به بیان مشکلات خود پرداختند که گران بودن تجهیزات تیر و کمان از مهمترین مسائل مطروحه بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید