خطر مرگ در کمین ماهی های دریاچه آزادی!

رئیس فدراسیون قایقرانی نسبت به کاهش فعالیت در دریاچه آزادی و احتمال مرگ ماهیان هشدار داد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس فدراسیون قایقرانی می گوید در صورت کمرنگ شدن فعالیت رشته های قایقرانی ماهی های دریاچه آزادی به شکل دسته جمعی تلف خواهند شد.

سهرابیان در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر قایقرانی گفت: خوشحالم که توانستیم لیگی منظم و با کیفیت برگزار کنیم. برگزاری لیگ به این شکل در تعداد بسیار کمی از کشورها انجام می شود که شاید تعدادش به انگشتان دست نرسد.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره حضور مربی برزیلی آب های آرام نیز گفت: از شخص امیری صالحی تشکر می کنم که به ما در تامین بخشی از هزینه های استخدام این مربی کمک کرد. قایقرانان دختر و پسر ایرانی پیشرفت قابل ملاحظه ای در آینده خواهند داشت.

سهرابیان برگزاری رقابت های قایقرانی را نیاز زیست محیطی دریاچه خواند و گفت: شرایط دریاچه به شکلی است که رسوب فراوانی تولید می کند. اگر در آب پارویی زده نشود، این رسوب به اندازه ای زیاد می شود که ماهی ها از بین خواهند رفت. بنابراین فعالیت قایقرانی بایدهمیشه وجود داشته باشد. کشور ما چهار فصل است و شرایط آب و هوایی خوبی دارد. اگر فعالیت قایقرانی در دریاچه کمرنگ شود متاسفانه روزی شاهد جنازه دسته جمعی ماهی ها روی آب خواهیم بود.

دیدگاه تان را بنویسید